PRQPHET
Member
Dan komt dat toch overeen met mijn offerte.6% btw
Staat hier 1500€ excl btw. op
Zuur

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan komt dat toch overeen met mijn offerte.6% btw

Vertegenwoordiger van Bayard zei hier dat het altijd op de grond moet staan, anders weigeren ze zelfs een offerte te maken. Er kan gewoon te veel miserie van komen als het toestel, voor welke reden dan ook, van z'n schap valt.2. Bij iedereen zie ik dat altijd op de grond staan, is dat nodig voor de werking? Ik zou dat liever in de hoogte gemonteerd zien
Waarom zat er bij die van ons dan een muurbeugel geleverd? Het zal wel van merk tot merk afhangen dan.Vertegenwoordiger van Bayard zei hier dat het altijd op de grond moet staan, anders weigeren ze zelfs een offerte te maken. Er kan gewoon te veel miserie van komen als het toestel, voor welke reden dan ook, van z'n schap valt.
Er is een verschil tussen de mogelijkheid om het te doen, en de vraag of het een goed idee is. Als iemand die al jaren in de sector werkt dat advies geeft op basis van enkele dramaverhalen (huis onder water), dan schat je dat gewoon naar waarde en hou je daar rekening mee.Waarom zat er bij die van ons dan een muurbeugel geleverd? Het zal wel van merk tot merk afhangen dan.
Ik wil gerust geloven dat het een slecht idee is om een waterverharder op te hangen. Maar als de enige reden is dat het een probleem is als die omgestoten wordt, dan is dat toch gewoon opgelost door de muurbeugel?Er is een verschil tussen de mogelijkheid om het te doen, en de vraag of het een goed idee is. Als iemand die al jaren in de sector werkt dat advies geeft op basis van enkele dramaverhalen (huis onder water), dan schat je dat gewoon naar waarde en hou je daar rekening mee.
Plaatsbesparing. De watermeter hangt hier tegen de muur, en de waterverzachter erboven (dat was tot nu toe verloren ruimte). Nu is er op de vloer meer plaats om eventueel nog spullen te zetten. Het zoutvat hangt hier overigens 20 à 30 cm boven de grond, om nog gemakkelijk met een borstel eronder te kunnen. Het zoutvat hangt zo laag om het gemakkelijk te kunnen bijvullen.Wat is het voordeel op deze tegen de muur te hangen en het zoutvat op de grond...
Snap die reden dus niet.
Ik koop Axal tabletten. 6-7 euro voor 10kg.Welk zout is het beste en waar is het het interessantst (of goedkoopst) om te kopen ?
Welk zout is het beste en waar is het het interessantst (of goedkoopst) om te kopen ?
Ik kocht die tabletten ook, op aanraden van de kerel die het onderhoud kwam doen.Ik koop Axal tabletten. 6-7 euro voor 10kg.

Ik kocht die tabletten ook, op aanraden van de kerel die het onderhoud kwam doen.
De waterverzachter is mee verhuisd, maar moest terug aangesloten worden, waarvoor een technieker kwam. Die ziet mijn oranje zak en fronst eens...
"Vanwaar de keuze?"
"Nuja, omdat de technieker van het onderhoud zei dat dat even goed is en goedkoper is?"
"Dat zijn gewoon luiaards die niet een paar keer over en weer willen lopen van de camionette naar de kelder, ja!"
We hebben het efkes uitgerekend en kwam een euro ongeveer goedkoper uit per zakje wanneer ik het bij ecowater zelf kocht..![]()

T was net minder dan 6 euro (btw inclusief) voor een zakje van 10kg, als vrouw alleen ga ik geen zakken van 25kg verslepen.Sorry, het is eigenlijk 10 euro voor 25kg.
Dat haal je niet bij Ecowater![]()

Wat is de termijn tussen de offertedatum en de installatiedatum ongeveer?
Wat is de meerwaarde van WIFI op zo'n toestel?
), ...