Waterontharder

Vind dat toch maar nutteloos, zo WiFi op nen ontkalker. Dag van vandaag moet der op alles WiFi zitten
Op zich is dat wel nuttig als die u kan melden dat er een abnormaal hoog verbruik ineens is, dan weet ge dat ge een lek moet zoeken
 
@.Sinister. : ik bedoel dat zijn oude Fleck technisch niks fout mee is, maar wel veel verbruikt tov een modern toestel ;)

Klopt wel, je hebt ook weinig instelmogelijkheden vergeleken met nieuwe toestellen, gewoon een vast spoelmoment ipv op basis van je verbruik of zo. Maar ik ga dat toestel pas vervangen als het de geest geeft, €1000 of meer aan een nieuw toestel spaar je niet uit met wat lager waterverbruik.
Zeker omdat de helft van mijn verbruik regenwater is.
 
Hangt er vanaf wat hij verbruikt en hoe vaak. Die van mijn ouders is een met een vast spoelmoment en die jaagt er elke week een spoeling door, of dat nu nodig is of niet. In se is dat niet super belangrijk als ge hem al hebt (zal een 20l water + 500gr zout zijn) maar dat is voor 3 personen echt veel te vaak. De onze spoelt mss ene keer om de twee weken.
 
De mensen met de ecowater evo 300, hebben jullie daar een onderhoudscontract bij?

Verkoper gaf aan dat je dat na 2j gewoon kan beslissen nog. Ik denk wel dat ik dat gewoon ga doen. Zoveel kost zo'n tweejaarlijks onderhoud nu ook niet.
 
De mensen met de ecowater evo 300, hebben jullie daar een onderhoudscontract bij?

Correctie: toch nog eens in mijn mails verder gekeken en heb toch wel een onderhoudscontract. Ook met die 15 jaar garantie en is inclusief onderdelen als die vervangen moeten worden. Elke 2 jaar onderhoud.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs een 300 boost geplaatst. Zeer content van. Ik heb een onderhoudscontract genomen, als je dat vastlegd kreeg je korting en 15jaar garantie. We hebben bijna geen waterverbruik omdat we met 2 zijn. In principe kan je dan om de 3 à 4 jaar onderhoud doen, omdat je minder water verbruikt hebt, maar heb gekeken naar de toekomst.
 
Ik heb onlangs een 300 boost geplaatst. Zeer content van. Ik heb een onderhoudscontract genomen, als je dat vastlegd kreeg je korting en 15jaar garantie. We hebben bijna geen waterverbruik omdat we met 2 zijn. In principe kan je dan om de 3 à 4 jaar onderhoud doen, omdat je minder water verbruikt hebt, maar heb gekeken naar de toekomst.
Thnx voor de reply. Wat hebben jullie ongeveer betaald aub?
Zou eentje kunnen overnemen voor 750 euro van 3 jaar oud
 
Ja OK, dacht ook al dat het er ene zonder elektriciteit was.
Komt hier nooit meer in huis. Ik heb die indertijd ook gekocht voor een €1000. Dan heb ik met veel plezier extra betaald voor de Ecowater ja.
Ze hebben voor dezelfde prijs een toestel, met elektriciteit. Wij mochten zelf kiezen of we met of zonder wouden.

wat is de reden dat jij omgeschakeld bent naar eentje op elektriciteit?
 
Laatst bewerkt:
Voor beiden:
Was dit met een bepaalde actie of aan 6% btw?
Heb net offerte ontvangen en kom op €1815 incl 21% btw. (Plaatsing en zout inbegrepen)

@cooLopke : ook voor jou dezelfde vraag, krijg het niet geciteerd via die multi-citaat 😒

Kan me niet direct het vermelden van een actie herinneren... Misschien veel verkoop tegenwoordig ofzo waardoor ze hun prijzen verhogen. Geen idee.
 
Terug
Bovenaan