Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx voor de snelle reply!!1590 all in
Hier is sowieso tweejaarlijks onderhoud.Voor diegene met een evolution 300 boost, zit daar bij jullie ook allemaal die ontsmettingsmodule in? Ik heb me dat toen extra bijgevraagd omdat ze dan maar elke 2 jaar langskomen voor onderhoud.
Thnx voor de snelle reply!!
Zou er daar wat marge opzitten op de prijs?
Rechtstreeks aangekocht bij ecowater zelf in Olen of Wetteren?

Nee dat bedoel ik niet - er werd een prijs op gezet inclusief installatie en 100kg zout en dat was het. Niet echt neiging om lager te gaan.Precies of ze zouden hem u niet meer aan die prijs verkopen als ge de week erna belt dat goed is :’)
Jij hebt dan ook gezegd dat je gwn het goedkoopste moet nemen... Niks mis mee, maar ik heb alle merken die aanzien worden als “goed” afgegaan en dan ben je 1500-1600 heel correct af. Zeker voor een toestel met WiFi dat je dat kan opvolgen en dat minder verbruikt dan de rest (sprekend over de ecowater evolution 300 nu) per spoeling.Zijn jullie echt tevreden met €1500 en €1600? Ik heb maar €1100 betaald hoor
Heel veel “merken” zijn binnenin een fleck. Op zich niks mis mee maar zuipt wel water gelijk een bronstige koe.
Hebben wat kalkaanslag in de douche. Iemand ervaring met magnetische waterontharders? Lijkt me een pak eenvoudiger dan de veel duurdere elektrische varianten.
Zout is inderdaad zout, maar het ene gaat niet zuiniger zijn dan het andere. De hoeveelheid zout die gaat worden opgelost gaat altijd hetzelfde zijn om Pekel te vormen.Hier een van Marcke aqua o Matic eco maxi. Gezin van 5.
Geplaatst door ne bevriende loodgieter voor een vriendenprijsje een 2tal jaar terug. Voorlopig tevreden van.
Wist mij te zeggen dat het niet uitmaakt welk zout ge erin kapt. Zout=zout. Ook doen ze zo goed als allemaal hetzelfde. De ene wat zuiniger dan de andere.

Ontsmettingsmodule is een nutteloze optie, zeker bij huishoudelijke toestellen.Voor diegene met een evolution 300 boost, zit daar bij jullie ook allemaal die ontsmettingsmodule in? Ik heb me dat toen extra bijgevraagd omdat ze dan maar elke 2 jaar langskomen voor onderhoud.
TerechtMoesten ze beginnen met “normaal kost onze ultraverzachter 2000 maar liefst 4000€, maar speciaal voor u kan ik na korting x-y-z hem u voor 2000€ laten. En omdat ge zo een schoon ogen hebt doe ik er nog 100kg zout bij en 500€ af als ge nu tekent!”, dan moogt ge er prat op gaan dat ik er nog zeker 20% uit probeer te persen gewoon omdat ge zo ne gladjanus zijt.

Ik doelde eerder op het merk onkalker. Ze doen allemaal hetzelfde. De ene msn wat zuiniger dan de anderemaar het ene gaat niet zuiniger zijn dan het andere.
LoLJij hebt dan ook gezegd dat je gwn het goedkoopste moet nemen... Niks mis mee, maar ik heb alle merken die aanzien worden als “goed” afgegaan en dan ben je 1500-1600 heel correct af. Zeker voor een toestel met WiFi dat je dat kan opvolgen en dat minder verbruikt dan de rest (sprekend over de ecowater evolution 300 nu) per spoeling.
Kunt al eens beginnen met merk en type door te geven.LoL
morgen zeg ik u mijn verbruik per spoeling
Sinister hierboven heeft gelijk. Toestel kost hun weinig en installatie is minder dan 60’
Ik wil dat ook graag weten eigenlijk?Kunt al eens beginnen met merk en type door te geven.