Wat was jouw eerste gsm?

Coolguy

Well-known member
Tijd dat de forumleden kleur bekennen en zich (nog) oud(er) beginnen voelen!

Hier was het anno 2000 een Motorola L7089

medium_E2013_183_1__0001_.jpg


Eerste smartphone zal in 2010 een Samsung Galaxy S geweest zijn:

gsmarena_002.jpg
 
Nokia 3310 in 2003 toen ik 15 was en dan enkel maar omdat we dat jaar met school naar Parijs gingen. Anders had het nog wat langer geduurd.
 
Een zwarte Ericsson denk ik, geen idee meer van het model want als 12 of 13 jarige (1999?) zei me dat nog niks. Ergens kwijtgeraakt of gestolen denk ik. Mogelijk dezelfde als @Mr.Fingers.

Daarna een Nokia 3310 zoals half de wereld. Good times.
 
Laatst bewerkt:
Nokia 3410, gekregen toen ik 12 was ofzo en in het laatste leerjaar zat, toen nog met enkel nummers van mama en papa in. Gekregen als cadeau van papa zodat ik hem kon bellen zonder "toestemming" van mama. :unsure:

17899866.jpg
 
Nokia 5110 maar drie maanden later moest en ging ik een 3210 hebben want die hadden covers die je kon veranderen. Dan een groene Sagem en dan toch weer een Nokia 7110, die van de Matrix, dat was een heel leuke. In Engeland kon je toen zo makkelijk upgraden of inwisselen, elke vijf voet een ander toestel. Was sneu toen ik terug in België was en je zo vast hing aan eentje.
 
Nokia 5110 maar drie maanden later moest en ging ik een 3210 hebben want die hadden covers die je kon veranderen. Dan een groene Sagem en dan toch weer een Nokia 7110, die van de Matrix, dat was een heel leuke. In Engeland kon je toen zo makkelijk upgraden of inwisselen, elke vijf voet een ander toestel. Was sneu toen ik terug in België was en je zo vast hing aan eentje.
Ik ook de 5110 😍


640px-Nokia_5110.jpg
 
Terug
Bovenaan