Wat was jouw eerste gsm?

De Nokia 1101 van mijn moeder toen ik +-14 was.
Eerste smartphone in mijn eerste jaar unief was een Oneplus One, was wel een verschil :unsure:

FrDa2GR.png


Wel zalig om te zien die Nokia haha, daar zijn menig pilsjes mee afgetrokken geweest oeps.
 
maxresdefault.jpg


Nokia 8310 cadeau gekregen toen ik 13 werd.
De extase maakte al snel plaats voor frustratie omdat ik bij het sms'en vaak twee knoppen tegelijk indrukte door z'n minuscuul formaat. :unsure:
 
Efkes moeten zoeken maar een Bosch 909
IMG_1170.jpeg

Geen idee meer wanneer ik die gekregen had of van wie. Moet wel ergens rond m'n 12 jaar geweest zijn want ik weet nog dat ik sms'te met mijn CM-kamp liefje ermee. Nooit iemand anders met zo ene gezien, en 'k was ook de enige met een telefoon met een blauw schermke :cool:
 
lol, ik heb echt geen idee meer. Kheb er nu al drie gezien in dit topic waarvan ik dacht dat het ook de die was, maar al wat ik nog weet was dat het ene met een antenneke was :p
 
Zoals in post #3 een Ericsson A2618s in 2000, was toen 15

GruwsfT.jpg


Zit nu aan mijn twaalfde gsm, dus gemiddeld 2 jaar doe ik met 1 exemplaar.
Daarna nog gehad; een Ericsson T20E, Nokia 3410, Nokia 6100, Samsung X680, Nokia 3500C, Samsung Star S5230, HTC Wildfire S, Sony Xperia S, Oneplus One, Oneplus 5 en nu dus Oneplus 8
 
Nokia 5110, gekregen voor mijn verjaardag.

Je kon daar btw wel andere covers voor krijgen. Ik had eentje in lichtblauw en in een soort bordeauxrood.
Dan was dat nog mode om je gsm in zo’n lederen hoes over je riem te hangen met zo’n clip.
Ik heb die een jaar of 2-3 gebruikt denk ik.

Daarna een Alcatel OT311 gehad, gewonnen met een wedstrijd van het ziekenfonds.

Daarna terug een Nokia 3220 met die fancy lichtjes aan de zijkant en in 2009 dan een Nokia 3720c gekocht.

Ik denk dat ik rond 2011 dan de iPhone 4 van een maat kreeg als verjaardagscadeau.
Het jaar erop ofzo die doorgegeven aan mijn pa en de 4S van die maat overgenomen.

In november 2017 een iPhone 8 gekocht en die gebruik ik nu nog.
Mijn pa heeft dezelfde tijd dan zijn ondertussen derdehands iPhone 4 ook ingewisseld voor een 8, hij gebruikt die ook nog altijd.
 
Efkes moeten zoeken maar een Bosch 909
IMG_1170.jpeg

Geen idee meer wanneer ik die gekregen had of van wie. Moet wel ergens rond m'n 12 jaar geweest zijn want ik weet nog dat ik sms'te met mijn CM-kamp liefje ermee. Nooit iemand anders met zo ene gezien, en 'k was ook de enige met een telefoon met een blauw schermke :cool:

Yes!!!
Idem !!
dat was de periode dat je een simkaart kocht van 15 eur waarbij je de eerste 10 herlaadbeurten van 15 euro, 10 eur erbovenop kreeg.
Met als resultaat : na 10 keer herladen, nieuwe Sim en nieuw nummer dus en weer profiteren van het systeem !
 
Nokia 3310, gekregen voor m'n 16e verjaardag.

Eerste smartphone was een Samsung Galaxy S Plus.
 
Terug
Bovenaan