Vragenvuur Vragenvuur: makila

hoogbegaafdheid begint bij 130, alles vanaf 145-150 (ongeveer, hangt af van test) is superhoogbegaafd of "genie", voor zover die term te gebruiken is.
Is dat zo? Dat wist ik niet, het interesseert mij natuurlijk ook maar matig, je koopt er niets mee hé. :)

heb je het idee dat het vele veranderen van job ook door je "onrustigheid" (die ik soms in je posts zie) komt?
Ik verander niet zo dikwijls van job, ik ben consultant, het is de klant die af en toe veranderd hé.
Bij momenten ben ik wel een beetje onrustig dat klopt wel ja.
 
Maar op een forum kost het mij soms enorm véél moeite om mij begrijpbaar te maken. Als ik een UUR lang moet liggen nadenken over één fucking post, ik post die dan en ik krijg dan meteen een reactie van: Makila ik begrijp u niet.
:laugh:
Allé waarschijnlijk niet zo grappig voor u.

Nu goed, ik hoop dat bovenstaande wél begrijpbaar is :D
Deze post was perfect begrijpbaar, bedankt ! :hug:



Om in te pikken op enkele van de kleine vraagjes:
  • Album - A Night at the Opera
    + Song - Bohemian Rhapsody
    + Film - The terminator II - Of wat dacht je? Invasie van intelligente robotten!
    + Comic - The Rise and Fall of the Trigan Empire - een niet zo bekende comic maar echt goed - vind ik
    + Game designer of company - Id Software
    => :thumb: :love: Daarom niet noodzakelijk exact dezelfde keuzes als ik zou maken, maar hier kan ik me al HEEL goed in vinden !


  • Game - Elvira Mistress Of The Dark - dikke tetten en een machtig spel eigenlijk!
    => Nooit geweten dat daar een game van was :eek:


  • Wil je kinderen? Nee dus - Jawel maar vrouwlief had issues en ik wilde het absoluut NIET via de wetenschap laten gaan, voor mij is het puur natuur of NIKS
    => Waarom die drang naar puur natuur?
 
Game - Elvira Mistress Of The Dark - dikke tetten en een machtig spel eigenlijk!
=> Nooit geweten dat daar een game van was :eek:
Ja en eigenlijk was dit voor die tijd een verrassend goed spel. Het spel was véél beter dan de film en kreeg ook véél positieve reviews in die tijd.
Eerlijkheidshalve buiten het feit dat die Elvira héél af en toe eens op het scherm getoverd wordt, heeft de game niets met de film te maken.

Wil je kinderen? Nee dus - Jawel maar vrouwlief had issues en ik wilde het absoluut NIET via de wetenschap laten gaan, voor mij is het puur natuur of NIKS
=> Waarom die drang naar puur natuur?
Er zijn al genoeg mensen in de wereld. Waarom moet je je dan gaan behelpen met kunstmatige inseminatie en andere trukjes? Héél vroeger bestond dat allemaal niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan