Vragenvuur Vragenvuur: Chill Panda

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Deze week is het de beurt aan een van de meest wholesome posters van het forum: @Chill Panda !

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, dus niet off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen.

Van welke regio ben je afkomstig?

Oost-Vlaanderen (Regio Gent)
Hoe ziet je gezinssituatie eruit?
Vriendin met 1 dochter.
Wat doe je van studies/werk?
Geen hoger diploma. Middelbaar economie - moderne talen gestudeerd.
Wat zijn je hobbies?
Gamen, fotografie en minivoetbal.


Veel succes!

Mijn eerste vragen:

-Als ik me niet vergis fotografeer je voornamelijk portretten. Van wie zou je graag eens het portret schieten?

-Je hebt jezelf omgedoopt tot chille panda. Toch moet er wel iets zijn waar je je irrationeel kan in opjagen. Vertel!

-Hoe ben je op het forum terechtgekomen?
 
Niet voornamelijk portretten, maar ik doe het wel graag, echter veel te weinig. Geen specifieke persoon in gedachte, maar een interessante figuur (veel tattoos, kleurrijke modieuze mensen) lijkt me wel tof.

Zoals zovelen kan ik mij ergeren in het verkeer en ook algemeen in mensen die oneerlijk zijn.

Ik heb meer dan 10 jaar meegelezen op 9lives zonder account en had met het oog op een PS5 te vinden een account aangemaakt. Ondertussen lees ik dagelijks wat mee en probeer hier en daar wat nuttig te wezen.
 
- Heb je een bucketlist of doe je niet mee aan die #fomo-onzin?
- Als je 1 superkracht kon kiezen, welke zou dat zijn en waarom?
- Welk advies zou je vandaag geven aan de 15-jarige Chill Panda?
 
- Geen bucketlist. Vroeger had ik meer FOMO, maar met het ouder worden is dat eigenlijk volledig weg.

- Alle talen kunnen lezen / spreken.

- Koop Bitcoin of Apple aandelen.
 
- Geen bucketlist. Vroeger had ik meer FOMO, maar met het ouder worden is dat eigenlijk volledig weg.

- Alle talen kunnen lezen / spreken.

- Koop Bitcoin of Apple aandelen.
Hoe moet ik de volledige afwezigheid van een bucketlist begrijpen? Heb je geen specifieke individuele dromen meer en laat je het allemaal op je afkomen? Of leef je meer in functie van je gezin?
 
Mensen die mijn eerdere antwoorden niet lezen! 😡

Had die al geantwoord, @coldplayke had die vraag ook al gesteld. Zie mijn eerste post in dit topic. 😘
Chill Panda is ook wel vrij te interpreteren natuurlijk.

Chill is voor mij ergens tussen de 5 en 10 graden celcius. (https://www.merriam-webster.com/dictionary/chill)
En het kon zijn dat je grote fan was van de Pandas library in de python programmeertaal. (https://pandas.pydata.org)

Daarop verder bouwend, wat is je favoriete interval van temperatuur?
Bijvoorbeeld die van mij is tussen de 15 graden Celsius en 20 graden Celsius, niet fris, niet warm.
 
Daarop verder bouwend, wat is je favoriete interval van temperatuur?
Bijvoorbeeld die van mij is tussen de 15 graden Celsius en 20 graden Celsius, niet fris, niet warm.
Ik hou wel meer van de koude dan de warmte, dus je kan het nog dubbel interpreteren.
 
Je moet 24 uur met een beyondgamer samen in een kleine ruimte spenderen. De enige afleiding die je ter beschikking krijgt is een zeeslag spel.

Wie kies je?
 
Terug
Bovenaan