Vragenvuur Vragenvuur: Chill Panda

Denk dat het met @PolletPoulet_OG wel lachen zou worden. Ben wel fan van absurdere humor en dat kenmerkt hem wel.

Gij, ik, kleine ruimte, dat zeeslag spel mogen ze in hun gat steken, maniakken.

Ik smokkel stiekem mijn gsm wel mee met wat zwoele muziek.


Het is heet buiten, broeierig zelfs. 33 graden, en geen zuchtje wind. De lockdown heeft zo lang geduurd, en de laatste keer dat ik 24 uur in een kleine ruimte ben geweest met onbekende van het internet kan ik me niet eens meer herinneren. Hoog tijd om daar verandering in te brengen.
Ik doe een vreugdedansje voor de spiegel terwijl ik mijn outfit uitzoek. Uiteindelijk valt mijn keuze op een strakke zwarte broek, en een nieuw diep uitgesnede T-shirt met een bijpassende bodysuit eronder. De vier flessen rode wijn die we straks tijdens de 24h openmaken neem ik mee in een rugzak. Ik vertrek de zonnige avond in, op naar de gezelligheid en erotiek.

Een paar uur later staan we daar in een zeer kleine ruimte, reeds beiden bezweet en heet. We hebben al meerdere wijntjes gedronken. En daar sta jij dan. Halflang kapsel, donkere ogen en haren, baardje en een lichaam waaraan je kunt zien dat je sport. Gespierd, maar niet te patserig. Precies mijn type, op nog geen meter afstand.
Terwijl we daar staan kijk in een paar donkere ogen. Holy shit. Jij bent het echt. Je lacht naar me en ik voel hoe ik begin te blozen. We dansen tegen elkaar aan, en ik voel gelijk chemie ontstaan.

Zonder dat we iets tegen elkaar zeggen dansen we, en het voelt op de een of andere manier heel vertrouwd. De aantrekking is duidelijk, en ik krijg zin om je te muilen. Ik kijk je aan, en kom met mijn gezicht dichter bij het jouwe. De hint komt duidelijk over, want je legt je hand in mijn nek en duwt me zachtjes naar je toe. Al gauw staan we innig te muilen.

En dan barst het los.

Ik voel een verlangen in me opkomen wat ik al even niet heb gehad, en wil dat dit bevredigd wordt. Dit doet een lockdown met je, de behoefte aan seks is onbedwingbaar. Gelukkig lijk jij, donkere vreemdeling mijn gedachte te delen, want je laat je hand in mijn broek glijden. Zachtjes streel je me over mijn staalharde erectie. Ik snak naar adem, en trek ondertussen je broek en boxershort naar beneden. Ik neem het topje van je eikel in mijn mond en ik voel een druppel zoet voorvocht op mijn tong komen. Stilletjes aan begin ik aan je eikel te likken, en hoor ik je zacht kreunen. Mijn god wat ben je hard, ik voel en zie je hart kloppen aan de grote ader van je fluit. Je onderbreekt me en begint me intens te kussen. Ik voel hoe onze penissen elkaar raken en ritmisch op elkaar botsten, tijdens ons gekus. Je eikel glijdt soms over mijn scrotum en tikt zelfs af en toe tegen m'n anus aan.

Ik kijk je aan en zeg: "Doe maar.."

Je spuwt op m'n kringspier en steekt wat extra vingers mee naar binnen om het voor mij zo comfortabel mogelijk te maken. Even later probeer je voor de eerste keer je harde erectie in mij te krijgen. Je eikel spreidt met anus open en het doet me even geen deugd, gelukkig overvalt de geilheid me, en spuw je nog eens extra. Kort daarop zit je helemaal in mij. Terwijl je rythmisch verder beweegd voel ik mijn prostaat opblazen. Ik begin harder te kreunen. We kijken elkaar aan en ik hoor je bijna fluisteren tegen me, alsof je stem me aanmoedigt om te komen. Ik ben zo geil dat ik al gauw voel hoe mijn anus zich om je heen aanspant, en voel ook dat jij begint te trillen. Alsof we hetzelfde ritme hebben komen we tegelijkertijd klaar, en om mijn schreeuw te smoren zoen ik je intens.




Mijn vraag: zeker dat ge nog steeds met mij in een kleine ruimte 24 uur wil zitten?
 
Hoe heb je je vrouw leren kennen?

Waar kan je buitensporig veel geld aan uitgeven, en waar wil je absoluut geen geld aan besteden?
 
Via een gemeenschappelijke kennis.

Elektronica / fotomateriaal kan ik veel geld aan geven. Auto’s / uurwerken / dure kledij / uiterlijk vertoon algemeen geef ik geen geld aan, omdat mij dat gewoon echt niet boeit wat een ander denkt en omdat mij dat zelf ook niet boeit.
 
Hoe kan je hier 10 jaar meelezen zonder deel te nemen? Denk je dat je bijdrage niet nuttig zou zijn? Had je soms geen zin om ergens op te reageren?
 
Hoe kan je hier 10 jaar meelezen zonder deel te nemen? Denk je dat je bijdrage niet nuttig zou zijn? Had je soms geen zin om ergens op te reageren?
Ben altijd nogal introvert geweest, ik luister graag naar mensen en praat zelf niet zoveel. Was beetje hetzelfde online, ik las graag, maar had niet echt de behoefte om iets te zeggen. Ondertussen ben ik wat ouder en een tikkeltje socialer geworden.
 
Muziekliefhebber? Heb je een favoriete muziekgroep of muziekgenre? Festivals?

Nog fan van het getal 42 of is de liefde over?
Ik hoor graag muziek, maar heb geen favo groep. Mijn genres gaan echt van het ene uiterste tot het andere, hangt van de mood af.
Kan klassieke muziek zijn, jazz, hardstyle, hardcore, metal, pop, etc. . Er is in elk genre wel een tof liedje.

42 en 7 blijven mijn favo nummers.
 
Hebben die getallen een betekenis voor jou, bv. Iets met bijgeloof?
Bijgeloof heb ik niet. 7 had ik als kind gekozen als lievelingsgetal en heb dat bijgehouden als gewoonte.

42 is uit mijn vorige nickname. “Het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles” volgens Douglas Adams' boek The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
 
(eindelijk nog eens wat tijd en wat backlog aan het inhalen)



Douglas Adams' boek The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
De 2005 film al gezien? Ik vind die persoonlijk fan-fucking-tastic.


Wat kan u dan wel boos maken of opwinden (niet seksueel)?
En seksueel? (buiten @PolletPoulet_OG)


Nee, die dino die scheten kon laten.

Gon


Hoe kan je hier 10 jaar meelezen zonder deel te nemen? Denk je dat je bijdrage niet nuttig zou zijn? Had je soms geen zin om ergens op te reageren?
Of misschien vond hij ons te minderwaardig om een reactie te geven. Daar al aan gedacht @Kid_C?
 
Terug
Bovenaan