Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar hebben die ooit gezegd dat hij LBL niet ging winnen?
Uw mening over iets geven, zoals ik bv. ook heb gedaan na Tirenno, is nog niet hetzelfde als anti-supporteren.

Ik ben blij voor hem dat hij wint, ik vind dat hij veruit de beste man in koers was en op zo'n parcours zijn gelijke niet kent.

Maar dat neemt niet weg dat ik hem niet de meest sympathieke coureur vind. Zoiets is niet anti-supporteren.

Er zijn er hier genoeg die anti-supporteren en niet alleen als het over Remco gaat. Ik had het trouwens niet specifiek op iemand of zelfs niet eens specifiek over dit forum .

Een mening geven kan absoluut maar sommige vinden het nodig om alles te minimaliseren of in het belachelijke te trekken en dat stoort mij vooral.

Maar hebben die ooit gezegd dat hij LBL niet ging winnen?
Uw mening over iets geven, zoals ik bv. ook heb gedaan na Tirenno, is nog niet hetzelfde als anti-supporteren.

Ik ben blij voor hem dat hij wint, ik vind dat hij veruit de beste man in koers was en op zo'n parcours zijn gelijke niet kent.

Maar dat neemt niet weg dat ik hem niet de meest sympathieke coureur vind. Zoiets is niet anti-supporteren.
Perfect ook hoe ik erover denk.
Ik heb werkelijk genoten van de manier waarop deze man gewonnen heeft. Prachtig en gewoon verdiend. Gestreden tot het einde.

Maar dat neemt niet de zaken uit het verleden weg natuurlijk. Ik ben supporter van mooie en eerlijke koers, daar ben ik supporter van.
En bijgevolg supporter ik voor actoren die daar een actieve rol in hebben. En vandaag was dat Remco.

Echt dikke chapeau voor Quinten Hermans. Ik had het eerlijk niet in hem gezien dat hij zo'n motor had om een zwaar monument te overleven en podium te rijden.

Er waren hier wel die vorig jaar nog vonden dat hij nog niks had laten zien tussen de grote jongens. Als je zoiets verteld over iemand zoals Remco met zijn palmares van toen dan zie ik dat wel als "haten" of "anti-supporteren". Dan geeft hij nu die "haters" toch lik op stuk. Dat je hem niet moet door zijn karakter is niks mis mee maar dat neemt niets weg van zijn sportieve prestaties.

Gewoon een hele tijd met een gestrekt peloton er achter aan het rijden. De man zelf die aangeeft dat ze het niet dicht kregen maar toch volharden in uw eigen geloof. :clap:
Pak een beeld van 150km ervoor en je gaat ook een gestrekt peloton zien met iemand van Movistar op kop ;)

En sprake van pech heb ik toen nergens gelezen

De organisatie van de Berencross zal ook ongelofelijk trots zijn. Zij hadden de nummer 2 en 3 ook op het podium staan in 2018 na een rennersnaam die eindigt op poel

e45e1eaf-c975-11e8-abcc-02b7b76bf47f.jpg

VA nog een ereplek erbij. De verhouding ereplaatsen/overwinningen helt toch een beetje de verkeerde kant uit. (in Monument/WK/OS)
Denk dat het wel iets makkelijker is om te slikken voor VA vanwege de 2 weken COVID en gezien hij nooit echt heeft meegedaan voor de overwinning. Had hij het volledige voorjaar ten volle kunnen presteren, had hij daar iets gefrustreerder gezeten denk ik.

Perfect ook hoe ik erover denk.
Ik heb werkelijk genoten van de manier waarop deze man gewonnen heeft. Prachtig en gewoon verdiend. Gestreden tot het einde.

Maar dat neemt niet de zaken uit het verleden weg natuurlijk. Ik ben supporter van mooie en eerlijke koers, daar ben ik supporter van.
En bijgevolg supporter ik voor actoren die daar een actieve rol in hebben. En vandaag was dat Remco.

Zegt diegene die al elke prestatie van Remco heeft zitten minimaliseren door te stellen dat het wel geen WT was e.

Nu je uiteraard niets kan afdoen van zijn prestatie kom je dan met bovenstaande af... Pffff

Pak een beeld van 150km ervoor en je gaat ook een gestrekt peloton zien met iemand van Movistar op kop ;)

En sprake van pech heb ik toen nergens gelezen
Dus 150km ervoor ging het ook al hard? Maar goed, alles wijst erop dat ze hem niet hebben laten rijden maar blijven volharden!

Zegt diegene die al elke prestatie van Remco heeft zitten minimaliseren door te stellen dat het wel geen WT was e.

Nu je uiteraard niets kan afdoen van zijn prestatie kom je dan met bovenstaande af... Pffff
Want dit winnen op deze manier waardeert ineens de druivenkoers of brussels cycling classic op?
Of een denmark tour?

Iets naar waarde schatten en minimaliseren is niet hetzelfde. Winnen is winnen uiteraard, maar tegen wie en de manier waarop is ook wel belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan