Voorjaarsklassiekers 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
22j, palmares reeds om u tegen te zeggen.

Ikzelf ben geen echte fan van Remco, maar het is wat het is: dikke chapeau.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Het is nog heel lang, maar als ge het zo bekijkt moet Wout eigenlijk al Wereldkampioen worden om de kristallen fiets/Sportman van het jaar binnen te halen, wel zot :crazy:
 
Het is nog heel lang, maar als ge het zo bekijkt moet Wout eigenlijk al Wereldkampioen worden om de kristallen fiets/Sportman van het jaar binnen te halen, wel zot :crazy:

nah heeft hem vorig jaar ook gekregen ondanks het feit dat Stuyven als enige Belg een monument won.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Kritisch zijn is niet hetzelfde als antisupporter.

Dat is zo maar er staat dan ook niets in mijn post over mensen die met (terechte) kritiek komen. Het gaat over mensen die vaak met verzuurde reacties komen, zaken minimaliseren of gebeurtenissen opblazen.

Ik ga er nu over ophouden want ik heb geen zin om deze mooie overwinning te laten bedelven onder een non-discussie. Na een prachtig voorjaar, hebben we een fenomenale koersdag achter de rug met een heerlijk chauvinistische uitslag, wat meer moeten we hebben?
 
Een volledig Belgisch podium in LBL, te zot voor woorden :love:

Wat een overwinning van Remco. Op een manier zoals we dat van hem kunnen verwachten, en hij doet het dan ook gewoon. Zeer straf. Toen hij op kop van de wedstrijd kwam en zijn voorsprong +30 sec was, voelde je eigenlijk al dat het raak ging zijn.

Quinten Hermans onverwacht. Knappe prestatie, die nu wat ondergesneeuwd raakt door Remco natuurlijk.

Eigenlijk vind ik het ook wel jammer voor Teuns. Als de finish nog in Ans had gelegen, dan had hij vandaag een betere kans gemaakt, denk ik.

En Wout...staat hier toch maar mooi op het podium nadat hij amper een week eerder 2e werd in P-R. Wie doet het hem na? Maar helaas, geen monument voor hem dit voorjaar...
 
Antisupporter betekent iemand iets misgunnen. De meesten zijn hier juist kritisch en soms ook minimaliserend en verzuurd omdat ze al veel langer een groots nummer van hem verwacht hadden, totaal iets anders dan antisupporteren dus.
 
Antisupporter betekent iemand iets misgunnen. De meesten zijn hier juist kritisch en soms ook minimaliserend en verzuurd omdat ze al veel langer een groots nummer van hem verwacht hadden, totaal iets anders dan antisupporteren dus.

Hij is 22 jaar en nu al de jongste in 50 jaar. Hoeveel vroeger moest hij het eigenlijk doen voor jullie tevreden waren?
 
Highlights gezien en toch ferme koers blijkbaar 👌 Remco was in vorm, blij dattem wint. Jammer voor fluppe, al nieuws?
=> kaakbreuk precies.

3 belgen podium, ook zotjes.
Leuk voorjaar gezien maar wel met gehavende en zieke coureurs door corona. Hopelijk valt het voor de rest vant seizoen beter mee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan