Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel sterk gereden, amai.
Waar hij tekort komt voor de grote rondes is hij misschien wel de te kloppen man in vele klassiekers.
Ik denk dat we hem volgend jaar wel meer in de klassiekers gaan zien.

Wel Quick-Step redt zijn voorjaar met Remco. Mooie overwinning. Intermarché tweede met Quinten Hermans. En Van Aert weeral op het podium.

1-2-3
Dude dat was overduidelijk in Classica, hier hebben ze quasi meteen beginnen rijden

Nu goed als je er niets van kent zie je dat inderdaad niet in
Ze hebben hem toen ook niet laten rijden. Met enkelen van Movistar en daarna Trek achter hem gereden, en er niet bijgekomen. Het verschil was dat er toen enkele mensen van QS ook perfect afstopten.

1-2-3

Ze hebben hem toen ook niet laten rijden. Met enkelen van Movistar en daarna Trek achter hem gereden, en er niet bijgekomen. Het verschil was dat er toen enkele mensen van QS ook perfect afstopten.

Vansevenant dit keer ook zolang mogelijk zijn ding gedaan. Ploeg was goed. Vervaeke ook lang meegegaan en Evenepoel altijd mooi vooraan gehouden.

In San Sebastian hebben ze hem niet laten rijden hoor. Zaten 2 movistars op kop die meteen zijn blijven door rijden. Was op een stuk vals plat. De beelden zijn hier paar paginas terug gepost geweest.
Movistar die op kop rijden in Spanje ja daar moet je echt moeite voor doen om zo een beelden te zoeken....

1-2-3

Maar je ziet toch zelf ook wel in dat dit in een totaal andere periode van zijn carrière was.
Hij had toen nog niks laten zien. Zeg dus maar gerust dat ze hem onderschat hebben en hem te veel ruimte hebben gelaten.

Dat was vandaag niet zo hoor. Het was echt gewoon van niet beter kunnen.
En dit is tevens weer een overwinning op het allerhoogste niveau. Geen druivenkoers en geen etappe in een koers tegen Janneke en Mieke.

1-2-3

Er was ene van Trek in de aanval waar Remco naar toe is gereden toen :rofl:

En voor zijn aanval was hem al eens gelost.

Nee dit is echt wel veel hoger in te schatten, ook al stond de top 3 van vorig jaar niet aan de start

Nee had pech.

Tuurlijk is dit hoger in te schatten. Maar San Sebastian was ook gewoon sterk. Was toen ook pas 19e en zijn eerste jaar. Die 2 samen tonen gewoon dat het geen toevalstreffer is hé.

En voor zijn aanval was hem al eens gelost.

Nee dit is echt wel veel hoger in te schatten, ook al stond de top 3 van vorig jaar niet aan de start

Gewoon een hele tijd met een gestrekt peloton er achter aan het rijden. De man zelf die aangeeft dat ze het niet dicht kregen maar toch volharden in uw eigen geloof. :clap:

Nochtans winnen in LBL geen pannenkoeken dus weldegelijk een antwoord naar de vele anti-supporters.
Maar hebben die ooit gezegd dat hij LBL niet ging winnen?
Uw mening over iets geven, zoals ik bv. ook heb gedaan na Tirenno, is nog niet hetzelfde als anti-supporteren.

Ik ben blij voor hem dat hij wint, ik vind dat hij veruit de beste man in koers was en op zo'n parcours zijn gelijke niet kent.

Maar dat neemt niet weg dat ik hem niet de meest sympathieke coureur vind. Zoiets is niet anti-supporteren.

Dit gaat Remco vleugels geven voor de toekomst.

Zelfde gevoel, enorm volwassen interview van Remco ook, staat wel nen andere kop op dan een wijlen Frank.

Kan nu zonder enige druk aan zijn hoogtestage beginnen, moet zalig zijn!
Gewoon zonder verwachtingen aan Vuelta beginnen en gewoon zien waar ie uitkomt, kijk er echt naar uit! :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan