Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Van Aert effectief terugkomt, dan is het binnen volgens mij, want dan stopt de rest met werken...
Had je wel kunnen verwachten natuurlijk. Had zich uitgelijnd hierop en is iets wat hem ligt.Nu weer 30" blijkbaar ziet er weer goed uit
Ferm nummer hoor wat een kerel in zijn eerste LBL![]()
Allez, ze komen met z'n drieën daarnet tot op zo'n 15 seconden van Remco en dan stoppen ze opeens met doorrijden. Ik kan zoiets echt niet begrijpen maar bon, beter voor Evenepoel uiteraard.
Die moesten decompresseren na die klim hè.Allez, ze komen met z'n drieën daarnet tot op zo'n 15 seconden van Remco en dan stoppen ze opeens met doorrijden. Ik kan zoiets echt niet begrijpen maar bon, beter voor Evenepoel uiteraard.
Ze zijn nooit op 15s geweest hoor. 25s misschien.Allez, ze komen met z'n drieën daarnet tot op zo'n 15 seconden van Remco en dan stoppen ze opeens met doorrijden. Ik kan zoiets echt niet begrijpen maar bon, beter voor Evenepoel uiteraard.
Die hadden net daarvoor gedemarreerd, en ik ben sowieso niet zeker of dat soort renners er ook echt bij komt..Allez, ze komen met z'n drieën daarnet tot op zo'n 15 seconden van Remco en dan stoppen ze opeens met doorrijden. Ik kan zoiets echt niet begrijpen maar bon, beter voor Evenepoel uiteraard.
Verschil na de uitloper zat onder de 20 seconden, of dat nu exact 15" was laat ik in het midden.Ze zijn nooit op 15s geweest hoor. 25s misschien.
Hij stak al zijn vuistje omhoogDe kopman voor het WK is gekend!
1. Evenepoel
2. Wout Van Aert???