Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ge ziet dat Bahrein & Movistar met zowat een volledige ploeg er hebben achter gereden hebben, echt razend sterk van Remco !

Als Van Aert effectief terugkomt, dan is het binnen volgens mij, want dan stopt de rest met werken...
FRDNFMIXs-AA-l-XH.jpg

Nu weer 30" blijkbaar ziet er weer goed uit

Ferm nummer hoor wat een kerel in zijn eerste LBL :eek:
Had je wel kunnen verwachten natuurlijk. Had zich uitgelijnd hierop en is iets wat hem ligt.
Heeft voldoende power voor de kortere klimmen en kan heel snel op het vlakke rijden.

Allez, ze komen met z'n drieën daarnet tot op zo'n 15 seconden van Remco en dan stoppen ze opeens met doorrijden. Ik kan zoiets echt niet begrijpen maar bon, beter voor Evenepoel uiteraard.

Allez, ze komen met z'n drieën daarnet tot op zo'n 15 seconden van Remco en dan stoppen ze opeens met doorrijden. Ik kan zoiets echt niet begrijpen maar bon, beter voor Evenepoel uiteraard.
Ze zijn nooit op 15s geweest hoor. 25s misschien.

Die hadden net daarvoor gedemarreerd, en ik ben sowieso niet zeker of dat soort renners er ook echt bij komt..

Effe feesten, voetjes op de grond en terug vollenbak focus op de vuelta. Ma staat wel nen goeie kop op da gastje denk ik.

Hopelijk niet te veel schade voor Julian, maar Lefevre zijn kop gaat wel priceless zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan