Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Roche au Falcon heeft toch een ferme uitloper. Is daarboven dat het verschil dikwijls gemaakt wordt.

In de RV Belgie viel Wellens aan aan de voet sloeg meteen een kloof maar Evenepoel bleef tempo rijden en reed er naar toe om hem dan boven op die uitloper er gewoon genadeloos af te rijden. Kent de Roche dus wel.
Wellens dat is nu ook niet de top natuurlijk ;)

En als je eerst gat moet dichten wordt het lastig om nog eens te gaan voor je van de uitloper vanaf bent.

Volgens unibet:
Wout 3.25:1 , Remco 10:1 , Julian 7:1.. Veruit topfavoriet dus.
Odds worden ook gezet naargelang het gokgedrag, niet uitsluitend naar de probabiliteit van de uitkomst van een wedstrijd. Wout is gewoon een populaire pick, net zoals manchester united dit altijd zal blijven omwille van hun naam.
Het scenario van de wedstrijd kan je vooraf moeilijk voorspellen, maar van aert die alle toppers kan volgen op de Roche. Hmmm, heb ik mijn twijfels bij. Ik zou mijn centen op Dani Martinez zetten.

Wellens dat is nu ook niet de top natuurlijk ;)

En als je eerst gat moet dichten wordt het lastig om nog eens te gaan voor je van de uitloper vanaf bent.

Evenepoel was toen 19 jaar was zijn eerste zege. Ik neem aan dat hij wat sterker is geworden ondertussen.

Eenvoudig gaat het nooit worden hé. LBL is een monument die win je niet op je gemakje hij gaat steengoed moeten zijn, op zijn minst de benen van toen hij al 19 jarige San Sebastian won en waarschijnlijk gaat hij zelfs nog wat beter moeten zijn.

Odds worden ook gezet naargelang het gokgedrag, niet uitsluitend naar de probabiliteit van de uitkomst van een wedstrijd. Wout is gewoon een populaire pick, net zoals manchester united dit altijd zal blijven omwille van hun naam.
Het scenario van de wedstrijd kan je vooraf moeilijk voorspellen, maar van aert die alle toppers kan volgen op de Roche. Hmmm, heb ik mijn twijfels bij. Ik zou mijn centen op Dani Martinez zetten.

Dat is eigenlijk ook een beetje mijn favoriet. Snap niet goed dat die naam zo weinig valt. Is in topvorm, kan een heuvel/berg over kan ze ook steil goed verteren en is niet traag in een sprint (klopte toch Alaphilippe in Baskenland) en heeft een goed team (Ineos) dat in een flow zit.

Evenepoel was toen 19 jaar was zijn eerste zege. Ik neem aan dat hij wat sterker is geworden ondertussen.

Eenvoudig gaat het nooit worden hé. LBL is een monument die win je niet op je gemakje hij gaat steengoed moeten zijn, op zijn minst de benen van toen hij al 19 jarige San Sebastian won en waarschijnlijk gaat hij zelfs nog wat beter moeten zijn.
In de classica hebben ze hem laten rijden, ze gingen er vanuit dat hij wel zou stilvallen.
Ondertussen kennen ze hem al iets beter :p

Je snapt het allemaal niet zo goed zie ik. Maar niet erg ik licht je wel even in.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is, wel dat het geen evidentie is en dat ik de kans eerder klein acht.
Het kan altijd natuurlijk, en dit dat geval chapeau dan. De manier waarop is natuurlijk bepalend, toont hij zich de beste of vallen alle favorieten en kan hij bijna freewheelen naar de finish maakt al een verschil uit qua prestige van de overwinning.
Maar in een normaal scenario waar hij gewoon goed is en de beste in de sprint is bijvoorbeeld dan heb ik het daar allesbehalve moeilijk mee. Sterker nog dan zal ik de eerste zijn om de loftrompet te bespelen.

Maar ik ben blij dat jij uw kennis en kunde van Unibet haalt. Hou daar vooral aan vast zou ik zeggen! Dat zijn de echte kenners en liefhebbers van de sport!
Ik snap het helemaal hoor maar de laatste keer dat je over Wout exact hetzelfde zei won die gewoon de Amstel. Iedereen was het daar quasi eens dat hij daar topfavoriet was samen met Pidcock. Ik zou denken dat je dan uw les geleerd zou hebben. Moesten de 2 sterksten voorop zijn maar die gaan wat surplacen op het einde waardoor Wout wint, ga je het er dan ook moeilijk mee hebben? Allé, je begrijpt wel waar ik naartoe wil.. Ik vind het gewoon grappig hoe tegendraads uw stellingen hier zijn afhankelijk van over welke renner je spreekt.

Weet ik hoor. Dat was gewoon een reactie op de sporza poll en een post dat hij als topfavoriet stond bij de bookies. Hij is voor mij 1 van de topfavorieten, helemaal niet zoveel meer favoriet dan Remco of Martinez. Ik weet ook niet of hij in staat is om daar te volgen maar indien niet zou hij toch op geringe afstand moeten kunnen boven zijn. Dan is het gewoon de vraag wie daar bij zit. Hij heeft het voordeel dat hij in een sprint kan winnen. Remco bv. heeft maar 1 manier om te winnen en dat is alleen wegrijden op één van die uitlopers of tussenstukken.

In de classica hebben ze hem laten rijden, ze gingen er vanuit dat hij wel zou stilvallen.
Ondertussen kennen ze hem al iets beter :p
Ja de eerste grote overwinning is de gemakkelijkste. Men kende Remco nog niet goed, maar nu weet men: Geef Remco 100 meter en hij is weg.

Dat is met VA ook zo. Geef je VA 100 meter (ook in LBL), dan riskeer je dat je hem nooit meer terugziet.

Er zijn wel wat kanshebbers, maar toch leuk dat er 3 Belgen zijn die toch een rol kunnen spelen en zelfs een (kleine) kans op de zege hebben.

Benieuwd. Een uitgesproken topfavoriet is er toch niet.

Ik verwacht dat een 1-2 man gat kunnen wegrijden en dat iedereen "opnieuw" gaat kijken naar Wout om het op te lossen , ik hoop voor hem dat Benoot er dan nog is om het op te lossen.

Bahrein heeft wel enorm sterke renners mee , hopelijk gaan ze het goed aanpakken

Ik verwacht vandaag een heroische overwinning van Remco die weg vlamt op La Redoute. Het zal zijn laatste orgelpunt zijn vooraleer hij verdwijnt in de anonimiteit en binnen tien jaar dood wordt terug gevonden in een Braziliaans bordeel.

Ik verwacht vandaag een heroische overwinning van Remco die weg vlamt op La Redoute. Het zal zijn laatste orgelpunt zijn vooraleer hij verdwijnt in de anonimiteit en binnen tien jaar dood wordt terug gevonden in een Braziliaans bordeel.
Onderin de beugel met Bettiol die pijnlijk uit het wiel gereden wordt. 'Where is EF now?'

In De Zondag staat vandaag: "Wees gerust mijn leven zal niet de spectaculaire wending als dat van Frank nemen. Maar 't was een beetje ne zot he, ik ben dat ook."

Je snapt het allemaal niet zo goed zie ik. Maar niet erg ik licht je wel even in.
Reaction.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan