Pieterjan94
Well-known member
Sporza weer met een mooie kop vandaag "Remco en ploegmaats verkennen...". De 2-voudige wereldkampioen herleiden tot gewoon een ploegmaat
Binnen de redactie beter bekend als de wereldkampioen Alaphiwie?
sorry

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sporza weer met een mooie kop vandaag "Remco en ploegmaats verkennen...". De 2-voudige wereldkampioen herleiden tot gewoon een ploegmaat

Rebellin zou nog een contractje hebben voor dit jaar, die past dan ook nog in menig rijtje van actieve wielrenners als het over de klimklassiekers gaat.Zo kan je altijd wel een statistiek maken waar renner x bovenaan staat.
Moest ik voor die keuze staan ik zou passen. Zijn plaats is nu bij zijn familie.Is het 100% zeker dat pogacar zondag start? Indien wel heeft hij de laatste dagen ook niet de ideale voorbereiding gehad.
100% zeker is het nooit. Maar hij zou normaal vandaag al terugkomen naar België.Is het 100% zeker dat pogacar zondag start? Indien wel heeft hij de laatste dagen ook niet de ideale voorbereiding gehad.

Je schrijft chauvinisme verkeerdNationalisme in sport is echt![]()

Stel nu dat hij morgen wint. Wat volgens jou onmogelijk kan want "hij heeft niet het juiste profiel", "hij is MVDP niet" en "in het laatste decennium wint niemand +70kg" ga je het dan ook moeilijk hebben met die overwinning? Ik zou graag eens horen welke percentages een kenner zoals jou zou geven aan de verschillende toppers.Je schrijft chauvinisme verkeerd![]()

Je snapt het allemaal niet zo goed zie ik. Maar niet erg ik licht je wel even in.Stel nu dat hij morgen wint. Wat volgens jou onmogelijk kan want "hij heeft niet het juiste profiel", "hij is MVDP niet" en "in het laatste decennium wint niemand +70kg" ga je het dan ook moeilijk hebben met die overwinning? Ik zou graag eens horen welke percentages een kenner zoals jou zou geven aan de verschillende toppers.
Volgens unibet:
Wout 3.25:1 , Remco 10:1 , Julian 7:1.. Veruit topfavoriet dus.