Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het 100% zeker dat pogacar zondag start? Indien wel heeft hij de laatste dagen ook niet de ideale voorbereiding gehad.
100% zeker is het nooit. Maar hij zou normaal vandaag al terugkomen naar België.
Zijn voorbereiding was misschien niet ideaal maar lijkt me wel voldoende voor een man als Pogacar om met de mensen mee te kunnen.

De winstkansen van al de rest:
Screen_Shot_2019-06-05_at_1.26.32_PM.jpg

Bij sporza heeft 44% gekozen voor WVA als winnaar morgen in de poll, ik zie hem graag winnen maar er zijn toch genoeg andere kanshebbers :)

Je schrijft chauvinisme verkeerd :p
Stel nu dat hij morgen wint. Wat volgens jou onmogelijk kan want "hij heeft niet het juiste profiel", "hij is MVDP niet" en "in het laatste decennium wint niemand +70kg" ga je het dan ook moeilijk hebben met die overwinning? Ik zou graag eens horen welke percentages een kenner zoals jou zou geven aan de verschillende toppers.

Volgens unibet:
Wout 3.25:1 , Remco 10:1 , Julian 7:1.. Veruit topfavoriet dus.

Ik zet mijn geld op Mohoric en verwacht ook een goede Vlasov, Woods en uiteraard Valverde. Ben benieuwd naar de prestaties van Juju, Remco en WvA. Durf het niet echt in te schatten.

Stel nu dat hij morgen wint. Wat volgens jou onmogelijk kan want "hij heeft niet het juiste profiel", "hij is MVDP niet" en "in het laatste decennium wint niemand +70kg" ga je het dan ook moeilijk hebben met die overwinning? Ik zou graag eens horen welke percentages een kenner zoals jou zou geven aan de verschillende toppers.

Volgens unibet:
Wout 3.25:1 , Remco 10:1 , Julian 7:1.. Veruit topfavoriet dus.
Je snapt het allemaal niet zo goed zie ik. Maar niet erg ik licht je wel even in.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is, wel dat het geen evidentie is en dat ik de kans eerder klein acht.
Het kan altijd natuurlijk, en dit dat geval chapeau dan. De manier waarop is natuurlijk bepalend, toont hij zich de beste of vallen alle favorieten en kan hij bijna freewheelen naar de finish maakt al een verschil uit qua prestige van de overwinning.
Maar in een normaal scenario waar hij gewoon goed is en de beste in de sprint is bijvoorbeeld dan heb ik het daar allesbehalve moeilijk mee. Sterker nog dan zal ik de eerste zijn om de loftrompet te bespelen.

Maar ik ben blij dat jij uw kennis en kunde van Unibet haalt. Hou daar vooral aan vast zou ik zeggen! Dat zijn de echte kenners en liefhebbers van de sport!

Vandaag stuk van parcours gedaan, wat een rotding is de Redoute. Valkenrots is mss wel nog erger en stockeu is ook een rotding maar minder lang (die 2 niet gedaan vandaag).

Remco is daar meestal niet goed op dus die gaat ergens op een uitloper moeten gaan :unsure:

Laatst bewerkt:
Roche au Falcon heeft toch een ferme uitloper. Is daarboven dat het verschil dikwijls gemaakt wordt.

In de RV Belgie viel Wellens aan aan de voet sloeg meteen een kloof maar Evenepoel bleef tempo rijden en reed er naar toe om hem dan boven op die uitloper er gewoon genadeloos af te rijden. Kent de Roche dus wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan