Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een verschrikking die Vannieuwkerke als commentator. Wuyts zijn chauvinisme was al op het randje, maar dit is er los over gewoon. Ergerlijk tot op het bot.
Ja niks op af te dingen. Toch ook wel zeer sterk gereden van VA. Volgend jaar dan maar voor de winst?Van Aert 2e na ziekte en toch redelijk wat pech onderweg, daar kan je ook alleen maar chapeau op zeggen.
We gaan Wuyts nog missenWat een verschrikking die Vannieuwkerke als commentator. Wuyts zijn chauvinisme was al op het randje, maar dit is er los over gewoon. Ergerlijk tot op het bot.
Regelmatig op Eurosport gezet, was best appetijtelijkWat een verschrikking die Vannieuwkerke als commentator. Wuyts zijn chauvinisme was al op het randje, maar dit is er los over gewoon. Ergerlijk tot op het bot.
Volgende week bedoel je?Waarom unsures op mijn post? VA is 2des, je kan dan toch moeilijk zeggen dat hij maar aan 95% rondreed hoor.
Zonder die lekke band op een slecht moment, had hij zelfs kunnen winnen.
Ja niks op af te dingen. Toch ook wel zeer sterk gereden van VA. Volgend jaar dan maar voor de winst?

Ik begrijp het wel. Ik vond alleen dat hij te veel liet uitschijnen dat hij misschien liever een andere winnaar dan Van Baarle zag. Maar als Lampaert ten val komt, raak je gewoon gefrustreerd omdat dat weinig met koers te maken heeft maar wederom met een onnozele vermoedelijke dronken supporter. En De Vriendt is gewoon mooi omdat hij daar mee rijdt onder de "groten".Ongelooflijk dat Lampaert uit rijdt, ik had mijne fiets in de gracht gesmeten en het eerste beste café in gedoken.
Bwa ik vind het wel kunnen zolang het niet resulteert in anti-supporteren tegenover de andere renners.
Bwa ik vind het wel kunnen zolang het niet resulteert in anti-supporteren tegenover de andere renners.
Hoe kan je nu 100% fit kunt zijn na een corona besmetting paar weken voor Roubaix? Dat hij dit laat zien aan 95% geeft gewoon weer hoe die zijn basis is.Waarom unsures op mijn post? VA is 2des, je kan dan toch moeilijk zeggen dat hij maar aan 95% rondreed hoor.
Zonder die lekke band op een slecht moment, had hij zelfs kunnen winnen.
Ja niks op af te dingen. Toch ook wel zeer sterk gereden van VA. Volgend jaar dan maar voor de winst?