Waarom niet? Ik ben curieus naar uw uitleg!
Pogocar
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet? Ik ben curieus naar uw uitleg!
Siskecevius ook eens top 10 gereden na jaar ervoor ontgoocheld te zijn dat hij niet meer kon binnenrijden op de piste zelfs.Weetje van de dag. Van aert is de enige renner uit de top die vorig jaar de finish haalde.
Van Baarle OOT. Devriendt, Kung en Mohoric DNF.
Over een uurtje mijn wielerprono selectie voor volgend jaar eens beginnen maken se.
Hij heeft in meerdere interviews aangegeven dat hij lang een vermoeid gevoel heeft gehad. Genoeg artikels waar experten allemaal aangegeven dat je sowieso vorm verliest. Iets wat hij zelf ook gezegd heeft. Dat hij goed is maar niet zo goed als voor zijn besmetting. Maar goed, misschien heeft corona hem wel beter gemaakt?Niet mee eens. Voor hetzelfde geld is VA 1 dag wat ziekjes geweest en dat was het dan en heeft Covid geen impact gehad op zijn lichaam (na 2 weken weer bijtrainen bedoel ik dan) en is hij de dag erna al op de rollen beginnen trainen.
Wat als VA geen Covid gehad had, had hij dan gewonnen? Ik weet het nog zo niet. We zullen het nooit zeker weten.
Maar zowiezo heeft VA een sterke wedstrijd gereden, .. niets op af te dingen ..
.Mijn comment was een beetje om te lachen maar kúnnen? Ja, absoluut. Alleen zijn er een pak anderen die meer kans maken en denk ik niet dat het gaat gebeuren.Denk je echt dat bij LBL kan winnnen?
Het is niet dat hij al aantoonbaar iets heeft gepresteerd in degelijke wedstrijd om hem ineens een potentieel winnaar te noemen.Waarom niet? Ik ben curieus naar uw uitleg!
Er is ook zoiets als supercompensatie. Die 5% die je kwijt bent kan je soms wel eens recupereren door gewoon frisser te zijn.Hij heeft in meerdere interviews aangegeven dat hij lang een vermoeid gevoel heeft gehad. Genoeg artikels waar experten allemaal aangegeven dat je sowieso vorm verliest. Iets wat hij zelf ook gezegd heeft. Dat hij goed is maar niet zo goed als voor zijn besmetting. Maar goed, misschien heeft corona hem wel beter gemaakt?.
Wat als telt niet eh. Hij heeft niet gewonnen. Van Baarle heeft gewonnen, oververdiend.
Verklaar het vetgedrukte nader en kilometer is een maat voor afstand, niet gewicht xxHet is niet dat hij al aantoonbaar iets heeft gepresteerd in degelijke wedstrijd om hem ineens een potentieel winnaar te noemen.
Totaal andere koers dan wat normaal zijn dada is. Plus er rijden daar ook andere goden mee, goden die wel enkele kilometers lichter zijn en een pak explosiever zijn.
VA een grote coureur maar de teller staat op 0 in Ronde en Roubaix. Al de rest is bijzaak. Elk jaar tot nu toe wel iets. Zal snel moeten veranderen (zeker vr de ronde) of het zal net niet worden. Want hoe je het ook draait of keert dat zijn de 2 hoofddoelen. Poele daarin al een serieuze stap voor.De omstandigheden kies je toch niet zelf, je kan er alleen maar het beste van maken (en evt. de pech ondergaan maar proberen positief ingesteld zijn om terug te kunnen keren waarvoor je mentaal sterk moet staan). VA had ook niet kunnen meedoen, maar dan had hij evt. een kans verspeeld en was de "wat als?" vraag dat geworden. Goed, nu wordt hij tweede. Volgend jaar opnieuw proberen dan maar.
Klopt wel ergens maar 99% van de renners wint nooit 1 van deze 2 dagwedstrijden. De Sep(pe) ging ook ooit deze 2 rondes winnen. Het zal net niet zijn.VA een grote coureur maar de teller staat op 0 in Ronde en Roubaix. Al de rest is bijzaak. Elk jaar tot nu toe wel iets. Zal snel moeten veranderen (zeker vr de ronde) of het zal net niet worden. Want hoe je het ook draait of keert dat zijn de 2 hoofddoelen. Poele daarin al een serieuze stap voor.
Dit jaar voor het eerst Omloop, voor het eerst E3. Heeft al Gent Wevelgem, Strade Bianchi, de Gold Race en Milaan San Remo gewonnen, dus al getoond een klassieker te kunnen winnen. En ook in het kleinere rondewerk of qua ritten in een grote ronde ook mooie dingen gedaan. In de Ronde en Roubaix pech of net niet inderdaad, maar ik zou je niet blind staren op die 2 koersen alleen. Dat zal hoogstens een smet zijn op het einde van een evt. carrière, maar als dat de graadmeter is, dan zouden veel grote renners gebuisd worden. Poelie ook nog altijd geen Roubaix gewonnen trouwens. In Roubaix kom je doorgaans nog altijd goed uit de verf ook als je al wat aan explosiviteit verliest en wat afzwakt qua andere koersen. Er komen nog kansen, maar het zal ooit eens moeten gebeuren. Concurrentie vind ik ook wel enorm op dat vlak in de koers.VA een grote coureur maar de teller staat op 0 in Ronde en Roubaix. Al de rest is bijzaak. Elk jaar tot nu toe wel iets. Zal snel moeten veranderen (zeker vr de ronde) of het zal net niet worden. Want hoe je het ook draait of keert dat zijn de 2 hoofddoelen. Poele daarin al een serieuze stap voor.
Wout is de betere klimmer tochWout Van Aert is niet Mathieu Van Der Poel eh![]()

Ik zie VA eerder PR winnen dan de RVV. Hij heeft daar het vermogen voor.Poelie ook nog altijd geen Roubaix gewonnen trouwens. In Roubaix kom je doorgaans nog altijd goed uit de verf ook als je al wat aan explosiviteit verliest en wat afzwakt qua andere koersen. Er komen nog kansen, maar het zal ooit eens moeten gebeuren. Concurrentie vind ik ook wel enorm op dat vlak in de koers.
Daarom dat ik zeg dat voornamelijk voor de Ronde het begint tijd te worden dat hij de 0 van de tabellen veegt. En idd, heeft al mooie wedstrijden gewonnen maar die 2 zijn ze hoofddoel. Dus mag je voor zijn categorie renners daarop wel oordelen.Dit jaar voor het eerst Omloop, voor het eerst E3. Heeft al Gent Wevelgem, Strade Bianchi, de Gold Race en Milaan San Remo gewonnen, dus al getoond een klassieker te kunnen winnen. En ook in het kleinere rondewerk of qua ritten in een grote ronde ook mooie dingen gedaan. In de Ronde en Roubaix pech of net niet inderdaad, maar ik zou je niet blind staren op die 2 koersen alleen. Dat zal hoogstens een smet zijn op het einde van een evt. carrière, maar als dat de graadmeter is, dan zouden veel grote renners gebuisd worden. Poelie ook nog altijd geen Roubaix gewonnen trouwens. In Roubaix kom je doorgaans nog altijd goed uit de verf ook als je al wat aan explosiviteit verliest en wat afzwakt qua andere koersen. Er komen nog kansen, maar het zal ooit eens moeten gebeuren. Concurrentie vind ik ook wel enorm op dat vlak in de koers.
VA kan in principe beiden winnen. Maar ja je kan hem moeilijk verwijten van corona gehad te hebben dit jaar, anders was het misschien al anders dit jaar. Aan inzet enzovoort geen gebrek. Volgend jaar beter dan maar. Maar als het nooit zou lukken, maakt dat van VA geen mislukte of net niet renner.Ik zie VA eerder PR winnen dan de RVV. Hij heeft daar het vermogen voor.
In de RVV vind ik VDP beter tot zijn recht komen, in PR is dat VA.
Ik zeg niet dat VA nooit de ronde wint, maar PR is meer geschikt voor hem.
Mislukt natuurlijk niet. Maar indien hij beide niet kan winnen of wereldkampioen worden zal dat wel een serieuze smet blijven.VA kan in principe beiden winnen. Maar ja je kan hem moeilijk verwijten van corona gehad te hebben dit jaar, anders was het misschien al anders dit jaar. Aan inzet enzovoort geen gebrek. Volgend jaar beter dan maar. Maar als het nooit zou lukken, maakt dat van VA geen mislukte of net niet renner.
Klopt, als hij het ooit wilt winnen, zal het stilaan moeten gebeuren. Je krijgt niet eeuwig kansen, en de tijd begint stilaan te dringen. Van Avermaet er ook nooit in geslaagd de Ronde te winnen, deels door pech in de edities waar hij claimde super geweest te zijn (2016 en 2017). Je weet niet hoe lang een carrière duurt, en ooit stopt het. Je kan alleen maar hopen dat dat morgen nog niet het geval is. Maar in Roubaix maak je als oude ervaren rot soms nog wel een kans waar dat anders minder zo is, als de explosiviteit afbot maar de motor en vermogen er nog is, plus de ervaring dikt dan ook weer wat aan (gewoon in het algemeen, met de leeftijd).Daarom dat ik zeg dat voornamelijk voor de Ronde het begint tijd te worden dat hij de 0 van de tabellen veegt. En idd, heeft al mooie wedstrijden gewonnen maar die 2 zijn ze hoofddoel. Dus mag je voor zijn categorie renners daarop wel oordelen.
Euh, jawel toch. WK Imola: 4500 hoogtemeters, 2e plaats achter Alaphilippe en voor mannen als Roglic en Fuglsang. Olympische wegrit: 4800 hoogtemeters, 2e plaats achter Carapaz en voor mannen als Pogacar en Mollema. Je kan nu profielen langs elkaar beginnen leggen maar het punt is toch dat dat zeer vergelijkbare hoogtemeters zijn én hetzelfde type renners voor koersen als LBL en Lombardije die hij daar verslaat. Dat is toch aantoonbaar genoeg?Het is niet dat hij al aantoonbaar iets heeft gepresteerd in degelijke wedstrijd om hem ineens een potentieel winnaar te noemen.
Totaal andere koers dan wat normaal zijn dada is. Plus er rijden daar ook andere goden mee, goden die wel enkele kilometers lichter zijn en een pak explosiever zijn.