Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelooflijk dat Lampaert uit rijdt, ik had mijne fiets in de gracht gesmeten en het eerste beste café in gedoken.

Wat een verschrikking die Vannieuwkerke als commentator. Wuyts zijn chauvinisme was al op het randje, maar dit is er los over gewoon. Ergerlijk tot op het bot.

Bwa ik vind het wel kunnen zolang het niet resulteert in anti-supporteren tegenover de andere renners.

Waarom unsures op mijn post? VA is 2des, je kan dan toch moeilijk zeggen dat hij maar aan 95% rondreed hoor.
Zonder die lekke band op een slecht moment, had hij zelfs kunnen winnen.

Van Aert 2e na ziekte en toch redelijk wat pech onderweg, daar kan je ook alleen maar chapeau op zeggen.
Ja niks op af te dingen. Toch ook wel zeer sterk gereden van VA. Volgend jaar dan maar voor de winst?

Wat een fantastische koers weer opnieuw. Parijs-Roubaix liegt nooit. Alleen jammer voor Lampaert om door die supporter ten val te komen, maar ik begrijp niet waarom iedereen (bvb. VA) zoveel risico neemt op die kasseien van Hem. Ik haat die strook het meest van allemaal.

Ik gun iedereen hier top 10. Absoluut mooie topprestatie en bekroning van carrière voor Van Baarle. Van Aert en Kung 2 en 3. Mohoric fantastische koers en 5e. De Vriendt gewoon 4e, en nog nooit van gehoord, moet geweldig zijn om hier zo goed te presteren voor iemand die dat wellicht zelf niet verwachtte. Hilaire met een 4e en 6e plaats mag tevreden zijn.

Waarom unsures op mijn post? VA is 2des, je kan dan toch moeilijk zeggen dat hij maar aan 95% rondreed hoor.

Ja niks op af te dingen. Toch ook wel zeer sterk gereden van VA. Volgend jaar dan maar voor de winst?
Volgende week bedoel je? :unsure: :smile:

Ongelooflijk dat Lampaert uit rijdt, ik had mijne fiets in de gracht gesmeten en het eerste beste café in gedoken.

Bwa ik vind het wel kunnen zolang het niet resulteert in anti-supporteren tegenover de andere renners.
Ik begrijp het wel. Ik vond alleen dat hij te veel liet uitschijnen dat hij misschien liever een andere winnaar dan Van Baarle zag. Maar als Lampaert ten val komt, raak je gewoon gefrustreerd omdat dat weinig met koers te maken heeft maar wederom met een onnozele vermoedelijke dronken supporter. En De Vriendt is gewoon mooi omdat hij daar mee rijdt onder de "groten".

Jammer dat 2 klassiekers door Ollanders worden gewonnen. Maar die Van Baarle was duidelijk de beste van de 3 die voorop raakten. Poele ook zwak momentje die hem genekt heeft.

Hoe kan je nu 100% fit kunt zijn na een corona besmetting paar weken voor Roubaix? Dat hij dit laat zien aan 95% geeft gewoon weer hoe die zijn basis is.

Enorm sterke wedstrijd van Van Baarle. Oververdiend.

Ganna trouwens komt terug om te winnen denk ik. Alleen weet ik niet hoe hij koersen van 200 km (en +) kan verteren, maar mist misschien wat ervaring en had ook zijn dosis pech. Maar dat hij over kasseien kan rijden is duidelijk. Doet me wat denken aan Cancellara.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan