Voorjaarsklassiekers 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Int Vlaams voorjaar kunt ge best op meerdere paarden wedden toch? Al zal Sagan altijd wel een streepje voor hebben op Turgis natuurlijk. Ze zullen in elk geval met een redelijk sterke ploeg aan de start staan denk ik.
 
Was echt een hele mooie etappe , wie tijd heeft bekijkt die vanavond best nog eens.
Ganna kon dat spel vandaag ook gewonnen hebben.

Sep is in goede doen , vandaag was iets dat hij ook heel goed kon , gewoon hard rijden.
 
Ik bereid me al voor op mensen die zullen zeggen dat hij “zand in de ogen heeft gestrooid” als hij straks op het hoogste schavotje in Vlaanderen staat. :p
Nee, als dat gebeurt, klopt er gewoon iets niet. Als het verhaal klopt, is die nog altijd maar rustig aan het opbouwen nu. Dan gaat die niet meedoen voor de zege in wedstrijden van 250km in april, hoe getalenteerd hij ook is.
 
Denk niet dat het hier al stond


Geen Renaat dus bij de grote voorjaarswedstrijden. Zal dus Karl - José worden. Of zou Karl die gaan vervangen door Nys :unsure:
 
Karl als co-commentator was al vervelend, laat staan nu als hoofd-commentator. Pffffffff.

Kon die nu niet gewoon in de studio blijven zitten?
 
Wederom zonnig en vooral tegenwind in de laatste 25km. Met zen allen naar de Muur dus en hopen dat ze het daar uit elkaar krijgen of je hebt weer een massaspurt. Positieve is dat er met Quick Step en LTS twee sterke blokken zijn die eigenlijk echt niet met een grotere groep naar de streep mogen want ze hebben niet echt een snelle man.
 
Waarom ze Marijn de Vries er altijd willen bijhalen is mij toch ook een raadsel.
Dat Karl de klassiekers ging doen en Renaat de grote rondes was trouwens al langer gekend, hé.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan