Verborgen gebreken

ervaring, ik heb tientallen rechtszaken lopen omdat mensen mij niet fucken

voor e prijs van 6 ramen kan je al eens een advocaat raadplegen, die kosten nu ook niet zoveel maar als je liever gierig bent en je ramen zelf betaald, is niet mijn zaak dus doe maar
En ook gewonnen al die rechtszaken?

Wat doe je trouwens van beroep? Zelfs als advocaat had ik geen tientallen rechtszaken tegelijk lopen
 
ervaring, ik heb tientallen rechtszaken lopen omdat mensen mij niet fucken
Bijzonder dan dat je hiervoor wel raad komt vragen op een forum, een rechtszaak erbij zou ik dan zeggen?
Ik zit met volgend probleem:
een buur of de ontwikkelaar die het hem verkocht heeft, heeft overtollige aarde met cementresten op mijn bouwgrond gestort
aangezien ik niet in de buurt woon, vroeg ik me af wat ik kan doen?
 
Ik ga altijd van het slechtste uit als ik nieuwe woning koop. Waarom verkopen ze hun woning? En dan geloof ik zeker niet de gebruikelijke verzinsels. En zelfs na inspectie toch nog voor verrassingen gestaan.

Je moet altijd wel kritisch zijn, maar soms zijn redenen wel legit.
Ik heb mijn nieuwbouw na 7 jaar verkocht omdat ik een nieuwe vriendin (vrouw ondertussen) heb en het met 5 wat krapjes was. Een bump van 2 naar 5 personen is wel wat en dan zijn 3 slaapkamers niet genoeg. Mijn huis was bij verkoop perfect, ik ben zelfs de dag ervoor het gras nog gaan maaien en onkruid verwijderen. De nieuwe kopers hebben gewoon hun meubels moeten verhuizen aangezien ik 3 maanden ervoor nog geverfd had. Long story, maar ik ging zelf terug in mijn huis wonen (en dus verven), maar we hebben vlak daarna een ander huis gekocht.

We hebben hier in een nieuwbouw van 3 jaar ook wel wat gevonden na aankoop. Zoals de afvoerbuizen van het wasmachine die los in de muur staken (dus geen PVC lijm). Een deur vergeten dicht te doen en die staat blijkbaar wat scheef. Maar nergens iets ernstig, dus cava.
 
Bijzonder dan dat je hiervoor wel raad komt vragen op een forum, een rechtszaak erbij zou ik dan zeggen?
Ik wou meer weten of iemand al soortgelijks had voorgehad. Die rechtszaak komt er nog bij idd.

Wat de ramen betreft vrees ik dat OP te laat is om daar na één jaar nog mee af te komen. De andere 2 dingen zal hij wel gelijk halen.
 
Terug
Bovenaan