Urboembake
Member
Hier 10-tal jaar geleden laten doen.
Verdoving werkte niet echt goed want voelde alle snijwerk.
Dokter vroeg of ze extra verdoving moest geven maar heb gezegd dat ze maar gewoon moest voortdoen…
Extra prikken of effe snijden maakt ook niet veel verschil
.
Erna niet echt last van gehad eigenlijk.
Was in Sint-Lucas Gent.
Was zenuwachtig omdat ik ervoor forums had zitten lezen en toen alleen negatieve dingen had onthouden.
Achteraf dus geen enkel probleem gehad.
Dan werd de ingreep plots 2u uitgesteld dus moest nog beetje in Gent-Centrum gaan rondlopen.
Leg ik me op die operatietafel, kijk naar boven: zie ik op de plafond allemaal dieren getekend.
Waarschijnlijk dus een operatiezaal die ze vooral gebruiken voor kinderen

.
Tijdens de ingreep kwamen er toevallig nog een 3 tal vrouwelijke collega’s langs om een babbeltje te slaan over dagdagelijkse dingen.
Altijd leuk als ge daar met alles bloot ligt.
Verdoving werkte niet echt goed want voelde alle snijwerk.
Dokter vroeg of ze extra verdoving moest geven maar heb gezegd dat ze maar gewoon moest voortdoen…
Extra prikken of effe snijden maakt ook niet veel verschil
. Erna niet echt last van gehad eigenlijk.
Was in Sint-Lucas Gent.
Was zenuwachtig omdat ik ervoor forums had zitten lezen en toen alleen negatieve dingen had onthouden.
Achteraf dus geen enkel probleem gehad.
Dan werd de ingreep plots 2u uitgesteld dus moest nog beetje in Gent-Centrum gaan rondlopen.
Leg ik me op die operatietafel, kijk naar boven: zie ik op de plafond allemaal dieren getekend.
Waarschijnlijk dus een operatiezaal die ze vooral gebruiken voor kinderen

. Tijdens de ingreep kwamen er toevallig nog een 3 tal vrouwelijke collega’s langs om een babbeltje te slaan over dagdagelijkse dingen.
Altijd leuk als ge daar met alles bloot ligt.

Je kon ook gewoon deftig antwoorden natuurlijk in plaats van me meteen te gaan beledigen en me wegzetten als iemand die niet veel begrijpt, maar dat is voor sommigen ook te veel gevraagd natuurlijk.