UEFA Europe League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fenerbahce idd niet te hoog inschatten. Olympiakos weet ik niet goed, maar was één v/d makkelijkere ploegen uit pot 1. Gaan wel heel erg beladen wedstrijden worden, zeker met de enfant terribles van Antwerp en de achterban daar, maar ook de achterban van die Grieken en Turken. Het zullen mentale wedstrijden met een deksel op de kokende pot.
de moment om Ze terug bij de kern te halen:rofl:

Toffe lotingen in elk geval!
Beide ploegen toch zeker niet kansloos imo.

Antwerp zit in zo'n groep waar iedereen van iedereen kan winnen en waar je dus met u thuismatchen goed te spelen normaal gezien wel door geraakt. Als er al terug met uitsupporters mag gewerkt worden gaan het ook wel vurige matchen worden tegen die Grieken en Turken.
Genk moet gewoon los voor minstens de 2e plaats gaan. Zagreb en Wenen zijn haalbare kaarten en als er toch nog een PL club Rice gaat halen zakt dat middenveld van West Ham ook gewoon in mekaar.

Ja, ik denk dat ze hem wel kunnen gebruiken. Samen met Radja kunnen we ervoor zorgen dat andere teams bang worden van Antwerp.
op talent ja, ik zou hem altijd als eerste opstellen.

Maar het kopje steekt tegen.
De vraag is niet of het weer uit de hand loopt, maar waneer...
nog steeds grote fan, maar in deze groep lijkt het me echt niet meer opportuun om hem er terug bij te halen
met oa fischer, Balikwisha, miyoshi, Frey, eggestein, benson en de spits die nog op komt is genoeg keuze vooraan...

E_RVvvpXsAULZ7I

Legia Warszawa maakt reclame voor hun match tegen Spartak Moskou. In Moskou zelf...
Dat zijn de Legia spelers op dat bord. :D

Beetje sarren, zeker.

Ga je soms kijken? mijne beste maat woont ook in Warschau als ik hem ga bezoeken probeer ik als het lukt altijd een matchke mee te pikken.

Neen, ik woon in het noorden van Polen en ik ga zelfs lokaal niet kijken omdat ik gewoon geen band voel met de clubs (Arka Gdynia/Lechia Gdansk). Misschien als mijn zoon wat ouder wordt en interesse krijgt in een van de clubs. Ik heb 2 jaar in Krakau gewoond en met Wisla Krakow voel ik wel een band, ging vaak naar hen kijken toen ik er woonde. Maar 600 km is wat teveel om te overbruggen.
Ik kijk liever naar Beerschot en andere Belgische clubs, dan dat ik in het stadion hier ga kijken. Op TV pik ik af en toe wel een match mee van Wisla Krakow.

Neen, ik woon in het noorden van Polen en ik ga zelfs lokaal niet kijken omdat ik gewoon geen band voel met de clubs (Arka Gdynia/Lechia Gdansk). Misschien als mijn zoon wat ouder wordt en interesse krijgt in een van de clubs. Ik heb 2 jaar in Krakau gewoond en met Wisla Krakow voel ik wel een band, ging vaak naar hen kijken toen ik er woonde. Maar 600 km is wat teveel om te overbruggen.
Ik kijk liever naar Beerschot en andere Belgische clubs, dan dat ik in het stadion hier ga kijken. Op TV pik ik af en toe wel een match mee van Wisla Krakow.
Snap ik, het niveau is soms om te huilen, stadions zijn daar wel dik in orde, maar die sfeer daar:love2: Ik dacht dat Standard sfeer had... Wisla is ooit bij ons op bezoek geweest voor de Europa league, denk niet dat ik ooit een ploeg zoveel sfeer heb zien maken op Sclessin. Mijne maat is trouwens ook Beerschot fan😉

Werd hoog tijd! :wink: Zullen toch nog een pak meer van deze speeldagen moeten volgen vrees ik.
Nu hopen op Antwerp om de goeie speeldag compleet te maken!
Absoluut. Maar de 3 landen boven ons (Rusland, Oekraïne en Servië) verliezen volgend jaar wel (veel) meer punt als ons

Hehe, Fenerbahce wint niet omdat ze een penalty missen in minuut 93 en een goal wordt afgekeurd door VAR in minuut 95. Chance dat het niet in Turkije is, of dat stadion werd afgebroken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan