UEFA Europe League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt niet... Ik heb een email gekregen dat ik sowieso wel tegen OHL mag gaan maar doormiddel van de capaciteit ze nu een bepaalde loting moesten doen. Waardoor ik niet gekozen ben. Over de vergoeding zelfs nog geen woord.
Vrij amateuristisch allemaal...zeker als je leest dat ze ruim op tijd op de hoogte waren dat T4 niet goedgekeurd ging worden voor de volledige capaciteit.
 
Vrij amateuristisch allemaal...zeker als je leest dat ze ruim op tijd op de hoogte waren dat T4 niet goedgekeurd ging worden voor de volledige capaciteit.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen tegen Leuven... want is pas 2 september de goedkeuring... In ieder geval ik ben niet te spreken over deze zet, maar bon veel ga je er niet aan kunnen veranderen. Met de mantel der liefde...
 
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen tegen Leuven... want is pas 2 september de goedkeuring... In ieder geval ik ben niet te spreken over deze zet, maar bon veel ga je er niet aan kunnen veranderen. Met de mantel der liefde...
Valt nog af te wachten of het effectief goedgekeurt zal raken op 2 september. Als ik de frut mag geloven, is dat allesbehalve een uitgemaakte zaak.
 
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen tegen Leuven... want is pas 2 september de goedkeuring... In ieder geval ik ben niet te spreken over deze zet, maar bon veel ga je er niet aan kunnen veranderen. Met de mantel der liefde...
Er is toch al gecommuniceerd dat zondag ook niet met volle capaciteit is en dat het met tickets zal zijn voor de T4 abonnees. Wie geen ticket kan bemachtigen mag wel gratis naar een Europese match.
 
Een scenario schrijver zou het niet kunnen verzinnen, net op het moment dat ik dacht dat ze het momentum verloren hadden, doen ze het toch! Uiteraard zuur dat ik er niet kon bij zijn maar bon het was puur genieten. Ik moet zeggen dat alle negativiteit die er bij mij heerste vandaag in één klap weggevaagd is. Ze hebben er hun koppeke voor gelegd. Beetje zorgen wel om rond de 72 al 2 of 3 met krampen te zien staan met een week rust. Zou niet mogen...

Hopelijk op mooie affiches in EL en wel met mijn aanwezigheid. :cool:
 
Schone eerste match terug na 500 dagen zonder voetbal...wel raar om op zo'n nieuwe tribune te zitten. Waar is mijn houten bank en de pisgeur?

En kunnen wij Europees is niet gewoon normaal doen? :laugh: Ongelofelijk dat wij van deze ploeg 4-2 verloren hebben.
 
Proficiat antwerp, en nu wat punten pakken
Zal niet simpel worden, redelijk wat goede ploegen in de EL:

Pot 1:

76.000 Lyon (FRA)
74.000 Napoli (ITA)
57.000 Bayer Leverkusen (GER)
44.500 Dinamo Zagreb (CRO)
44.000 Lazio (ITA)
43.000 Olympiacos (GRE)
36.000 Monaco (FRA)
35.000 Braga (POR)

Pot 2:

34.000 Celtic (SCO)
33.000 Eintracht Frankfurt (GER)
32.500 Crvena zvezda (SRB)
32.000 Leicester City (ENG)
31.250 Rangers (SCO)
31.000 Lokomotiv Moskva (RUS)
30.000 Genk (BEL)
29.000 PSV Eindhoven (NED)

Pot 3:

28.000 Marseille (FRA)
28.000 Ludogorets (BUL)
20.113 West Ham (ENG)
19.571 Real Sociedad (ESP)
19.571 Real Betis (ESP)
19.500 Fenerbahçe (TUR)
18.500 Spartak Moskva (RUS)
17.500 Sparta Praha (CZE)

Pot 4:

17.000 Galatasaray (TUR)
17.000 Rapid Wien (AUT)
16.500 Legia Warszawa (POL)
13.500 Midtjylland (DEN)
13.500 Ferencváros (HUN)
10.500 Antwerp (BEL)
7.165 Sturm Graz (AUT)
7.000 Brøndby (DEN)
 
Tgoh, denk dat we blij mogen zijn met de groepsfase...aller zeg natuurlijk nooit nooit maar het zou fijn zijn één of twee toppers in de groep. Hele mooie affiches en dan lijkt me het resultaat van ondergeschikt belang. Hopelijk geen Ludogorets meer of Genk he... Maar weet niet goed hoe die trekking in mekaar zit ik alle eerlijkheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan