UEFA Europe League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rare match. Tot 40 minuten denk je echt dat het een 0-3 of iets in die aard wordt. 70% balbezit, redelijk wat kansen, goed voetbal ook. En dan begint alles op verdedigend vlak mis te lopen. Redelijk snel 3 goals tegen en beginnen we terug wat te voetballen, scoort Miyoshi een mooie goal, denk je van 'nu er op en er over'. De Cyprioten leken er door te zitten, vervolgens scoren ze toch nog eens na weer een verdedigende fout.
Frustrerend.
Ik zie ons volgende week thuis er wel 2 of 3 maken maar de nul houden zie ik niet gebeuren.
 
hebben jullie de match van Gent zelfs wel gezien trouwens? Die hebben gewoon hun kansen niet afgemaakt, Antwerp was gewoon zwak vandaag met veel individuele fouten. niet zo dramatisch over doen. Ik zie beide ploegen dat volgende week nog rechtzetten.
Niet dramatisch over doen, ja santé.
Wat moet er nog allemaal bij komen naast respectievelijk 1 goal & 2 goals in het krijt te staan om tot dat niveau te komen?
 
Rare match. Tot 40 minuten denk je echt dat het een 0-3 of iets in die aard wordt. 70% balbezit, redelijk wat kansen, goed voetbal ook. En dan begint alles op verdedigend vlak mis te lopen. Redelijk snel 3 goals tegen en beginnen we terug wat te voetballen, scoort Miyoshi een mooie goal, denk je van 'nu er op en er over'. De Cyprioten leken er door te zitten, vervolgens scoren ze toch nog eens na weer een verdedigende fout.
Frustrerend.
Ik zie ons volgende week thuis er wel 2 of 3 maken maar de nul houden zie ik niet gebeuren.
Ik heb nooit gedacht dat we met 0-3 gingen winnen, voor de gelijkmaker waren ze al twee keer dicht bij een goal op de counter geweest. Het is geen toeval dat we 11 goals slikken in 5 matchen, onze ploeg mist duidelijk balans momenteel.
 
Rakow heeft echt met heel veel chance gewonnen van Gent ze, Tissoudali mist 2 gigantische kansen en die Polen scoren ne frommelgoal op ne corner :laugh: Zo'n dingen gebeuren eenmaal int voetbal, nog niet paniekeren zal ik zeggen..
 
Het systeem klopt niet bij Antwerp en ik begin mij daar stilletjes aan wel in op te boeien. Ritchie De Laet is geen centrale verdediger en die Vines heeft zich vandaag wel een paar keer kinderlijk laten vangen. Ik zie trouwes nog steeds geen systeem in het elftal. Dit Nicosia is niet beter als een Brugge of Genk vanuit onze competitie, dit moet een haalbare kaart normaal gezien zijn voor ons. Het moet echt wel beter worden, Priske of niet en tolerantie of niet op het einde rekenen de resultaten door en dan is het toch maar zeer pover.
 
Zolang Priske niet gaat inzien dat De Laet ofwel op den back ofwel op de bank moet ga je blijven aanmodderen.
Pas op, de rest vanachter was ook gene vette (Engels mist duidelijk ritme en Vines is defensief ook 2 keer niks)
Ook offensief starten gewoon de foute spelers. Benson komt gewoon te kort en Gerkens kan geen aanval dragen, dat is daar ook de speler niet voor.

Je merkte wel dat eens je even de gas induwde ze totaal niet konden volgen bij Nicosia. Jammer genoeg kon je in die hitte natuurlijk nooit lang die gas induwen. Bij een 3-2 zag ik het nog wel zitten, nu wordt het toch heel moeilijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: DBK
Zolang Priske niet gaat inzien dat De Laet ofwel op den back ofwel op de bank moet ga je blijven aanmodderen.
Pas op, de rest vanachter was ook gene vette (Engels mist duidelijk ritme en Vines is defensief ook 2 keer niks)
Ook offensief starten gewoon de foute spelers. Benson komt gewoon te kort en Gerkens kan geen aanval dragen, dat is daar ook de speler niet voor.

Je merkte wel dat eens je even de gas induwde ze totaal niet konden volgen bij Nicosia. Jammer genoeg kon je in die hitte natuurlijk nooit lang die gas induwen. Bij een 3-2 zag ik het nog wel zitten, nu wordt het toch heel moeilijk.
Helemaal hoe ik er ook over denk. Myoshi ipv Benson en Nainggolan (als die volledig wedstrijdfit is) ipv Gerkens dan?
Als Haroun klaar is voor te spelen zou ik die ook laten starten ipv Verstraete zodat de verdediging minder onder druk komt.
 
Helemaal hoe ik er ook over denk. Myoshi ipv Benson en Nainggolan (als die volledig wedstrijdfit is) ipv Gerkens dan?
Als Haroun klaar is voor te spelen zou ik die ook laten starten ipv Verstraete zodat de verdediging minder onder druk komt.
Zoiet ja. Aan Verstraete heb je eigenlijk toch niks. Pakt veel meer kaarten dan Haroun, vaak ook op momenten en plaatsen waar dat niet nodig is.
Yusuf was een van de weinigen die me kon bekoren eerlijk gezegd.

Engels komt er normaal gezien wel, die heeft talent genoeg maar mist gewoon ritme. Vines moet hopelijk gewoon nog wat wennen aan het feit dat er in Europa dichter op de man wordt gespeeld dan in Amerika?
 
Natuurlijk één van de pechvogels ( na 15 jaar abonnee te zijn, non - corona tijden alle europese verplaatsingen meegedaan tot Plzen) om vandaag te horen dat ik mijn ticket niet krijg om dat ze de capaciteit niet volledig kunnen hanteren. Diep teleurgesteld eerlijk. Geeft telenet nu dit gratis uit? of is het weer een onnozele stream zoeken want Antwerp doet het dan wel via Facebook maar ik heb gene facebook.
 
Natuurlijk één van de pechvogels ( na 15 jaar abonnee te zijn, non - corona tijden alle europese verplaatsingen meegedaan tot Plzen) om vandaag te horen dat ik mijn ticket niet krijg om dat ze de capaciteit niet volledig kunnen hanteren. Diep teleurgesteld eerlijk. Geeft telenet nu dit gratis uit? of is het weer een onnozele stream zoeken want Antwerp doet het dan wel via Facebook maar ik heb gene facebook.
ik dacht dat iedereen die een kaart had gekocht voor de stop van de verkoop er sowieso bij was...
 
Natuurlijk één van de pechvogels ( na 15 jaar abonnee te zijn, non - corona tijden alle europese verplaatsingen meegedaan tot Plzen) om vandaag te horen dat ik mijn ticket niet krijg om dat ze de capaciteit niet volledig kunnen hanteren. Diep teleurgesteld eerlijk. Geeft telenet nu dit gratis uit? of is het weer een onnozele stream zoeken want Antwerp doet het dan wel via Facebook maar ik heb gene facebook.

Over welke vermindering van capaciteit gaat het dan, want de tribunes op zich bij jullie zijn zover ik weet toch allemaal conform de UEFA-regels? Zijn dat dan die (relatief beperkt aantal) plaatsen die door UEFA worden opgeëist voor sponsors/genodigden? Ik dacht sowieso dat dit enkel in de poulefases gebeurde, en dan vooral bij de CL. Zou vreemd en jammer zijn dat de club dan geen oplossing zoekt voor dié supporters, aangezien ik nu niet vermoed dat jullie stadion létterlijk volledig uitverkocht is aan abonnees?
 
ik dacht dat iedereen die een kaart had gekocht voor de stop van de verkoop er sowieso bij was...

Klopt. De verkoop heeft enkele dagen opengestaan voor abonnees en iedereen die in die periode een aanvraag had gedaan heeft tickets.

Over welke vermindering van capaciteit gaat het dan, want de tribunes op zich bij jullie zijn zover ik weet toch allemaal conform de UEFA-regels? Zijn dat dan die (relatief beperkt aantal) plaatsen die door UEFA worden opgeëist voor sponsors/genodigden? Ik dacht sowieso dat dit enkel in de poulefases gebeurde, en dan vooral bij de CL. Zou vreemd en jammer zijn dat de club dan geen oplossing zoekt voor dié supporters, aangezien ik nu niet vermoed dat jullie stadion létterlijk volledig uitverkocht is aan abonnees?
Blijkt dat er een bepaalde commissie van Binnenlandse Zaken de vergunning die de capaciteit van de nieuwe tribune 4 bepaalt nog hun goedkeuring moet geven. Die commissie komt niet vaak samen en de vorige keer (ik dacht in juni) dan was er formulier dat er ontbrak.
Op 2 september wordt het opnieuw besproken.
Het zou iets te maken hebben met een discussie tussen de bevoegde diensten i.v.m. evacuatiewegen waar ze nu een uitzondering voor vragen. De discussie sleept al geruime tijd omdat Ghelamco te nonchalant en/of te arrogant is geweest. Zou niet mogen, ze hebben zelfs een jaar extra gekregen om die tribune klaar te krijgen.
Bij de nieuwe tribune 1 in der tijd waren er ook wat opmerkingen van de brandweer terwijl ik nog nooit, zowel in binnenland als buitenland, in zo'n ruime, veilige tribune ben geweest als die.
Hopelijk is alles na de 2e september in orde.
 
ik dacht dat iedereen die een kaart had gekocht voor de stop van de verkoop er sowieso bij was...
Klopt niet... Ik heb een email gekregen dat ik sowieso wel tegen OHL mag gaan maar doormiddel van de capaciteit ze nu een bepaalde loting moesten doen. Waardoor ik niet gekozen ben. Over de vergoeding zelfs nog geen woord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan