UEFA Europe League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammere uitslag. Ik denk dat een gelijkspel wel juist was geweest.
Ik zie lichte vooruitgang, het is nog niet veel maar er is iets aan het veranderen. Spijtig dat de afwerking niet goed was gisteren. Fisher en Myoshi zaten niet echt in de match. Goede wedstrijd van Samatta ook al mist hij 2 goede kopkansen.

Succes aan antwerp en genk een 6/6 moet kunnen vanavond, zou een heel goede week kunnen worden.
Ik had er nog niet bij stilgestaan, maar blijkbaar hebben we thuis nog nooit verloren in de Europa League.
Hopelijk kunnen we die statistiek dus nog wat aandikken, en als het even meezit kunnen we we vandaag al zes punten los staan van nr 3 en 4.

Maar bon, we zullen maar niet te vroeg victorie kraaien en maar eens eerst de match spelen. Ondanks het feit dat het stadion maar voor de helft gevuld gaat zijn, heb ik alleszins wel ferm zin in de match van vanavond, zulke avonden zijn vaak nog de mooiste.

Ik had er nog niet bij stilgestaan, maar blijkbaar hebben we thuis nog nooit verloren in de Europa League.
Hopelijk kunnen we die statistiek dus nog wat aandikken, en als het even meezit kunnen we we vandaag al zes punten los staan van nr 3 en 4.

Maar bon, we zullen maar niet te vroeg victorie kraaien en maar eens eerst de match spelen. Ondanks het feit dat het stadion maar voor de helft gevuld gaat zijn, heb ik alleszins wel ferm zin in de match van vanavond, zulke avonden zijn vaak nog de mooiste.
In de groepsfase hebben we thuis nog niet verloren. Wel in de knock-outfase. Ik herinner me nog die pijnlijke 0-4 tegen Slavia Praag.

Duitse supporter al aan het rellen in antwerp :angry:

Gewoonweg jammer... Iemand zijn eigendom, vernielen is onnodig van die Duitsers plus waarom zelfs ? Geen voorgeschiedenis tussen beide ploegen. Het zijn niet de mensen die in het stad wat zitten te verbroederen en effectief een ticketje hebben. Dus ik hoop dat iedereen zijn verstand gebruikt vanavond. Een agressieve sfeer ? Ja maar laat het bij sfeer blijven. Fort Bosuil is omgevormd tot WWIII aan de politietroepen te zien en dan is Fenerbache nog niet langsgeweest...

Gewoonweg jammer... Iemand zijn eigendom, vernielen is onnodig van die Duitsers plus waarom zelfs ? Geen voorgeschiedenis tussen beide ploegen. Het zijn niet de mensen die in het stad wat zitten te verbroederen en effectief een ticketje hebben. Dus ik hoop dat iedereen zijn verstand gebruikt vanavond. Een agressieve sfeer ? Ja maar laat het bij sfeer blijven. Fort Bosuil is omgevormd tot WWIII aan de politietroepen te zien en dan is Fenerbache nog niet langsgeweest...
Ook gewoon zielig om 6-7 uur voor de match, als er nog quasi niemand in dat café zit, wat de felle te komen uithangen.
Niet dat ik het dan zou goedkeuren maar als ze de ballen hadden gehad om het te doen als er daar 50 loco's/dynamite/... binnen zitten zou ik het nog ergens begrijpen.
Gisteren blijkbaar een café vol PSV supporters aangevallen door gasten van Graz ook. Het lijkt wel de terugkeer van de jaren '90.

Nochtans is er normaal gezien een code om geen supporters met kleuren aan te vallen (en wordt er voldoende afgesproken op een deftige afstand vh stadion om te zien wie de grootste heeft)

Fenerbahce idd niet te hoog inschatten. Olympiakos weet ik niet goed, maar was één v/d makkelijkere ploegen uit pot 1. Gaan wel heel erg beladen wedstrijden worden, zeker met de enfant terribles van Antwerp en de achterban daar, maar ook de achterban van die Grieken en Turken. Het zullen mentale wedstrijden met een deksel op de kokende pot.
En dan heeft Frankfurt nog de grootste heethoofden van allemaal :laugh:

Allé, die van Frankfurt laten zich deze namiddag van hun marginaalste kant zien dus konden die van Antwerpen uiteraard weer niet achterblijven.

Slecht Antwerp vandaag, zat niet veel in tegen een Frankfurt dat geen ruimte liet om te voetballen.
Die gast die dat bommetje op het veld gooit wordt hopelijk levenslang gebannen uit het stadion. Ik moet sowieso al niets hebben van die groep.
Voor de rest zei de commentator iets van Frankfurt supporters op de hoofdtribune? Hoe geraken die daar? Zelfs voor een Antwerp supporter is het niet gemakkelijk (een one account waarvan tenminste 3 maand al een eid en een gsm-nummer is aan gekoppeld of je kan geen ticket kopen).

Ligt dat nu aan mij of ligt dat veld er maar pover bij in Genk? Kijk ni al te vaak naar Genk, dus valt mij nu maar op.

Slecht Antwerp vandaag, zat niet veel in tegen een Frankfurt dat geen ruimte liet om te voetballen.
Die gast die dat bommetje op het veld gooit wordt hopelijk levenslang gebannen uit het stadion. Ik moet sowieso al niets hebben van die groep.
Voor de rest zei de commentator iets van Frankfurt supporters op de hoofdtribune? Hoe geraken die daar? Zelfs voor een Antwerp supporter is het niet gemakkelijk (een one account waarvan tenminste 3 maand al een eid en een gsm-nummer is aan gekoppeld of je kan geen ticket kopen).
Ben het zelf ook kotsbeu met die zwarte frakken, altijd dezelfde zever. Gaat waarschijnlijk weer een serieuze boete worden en een match achter gesloten deuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan