UEFA Europe League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tgoh, denk dat we blij mogen zijn met de groepsfase...aller zeg natuurlijk nooit nooit maar het zou fijn zijn één of twee toppers in de groep. Hele mooie affiches en dan lijkt me het resultaat van ondergeschikt belang. Hopelijk geen Ludogorets meer of Genk he... Maar weet niet goed hoe die trekking in mekaar zit ik alle eerlijkheid.

Genk kan je pas tegenkomen in de 1/8 finales, voor de rest is alles mogelijk :)

Als Antwerp vorige week al half het niveau haalde van gisteren had er gisteren geen stress nodig geweest denk ik.
Of zou het dan toch aan de warmte van Cyprus gelegen hebben?

Het moet trouwens gezegd, wat een sterke match van Birger Verstraete. Ik zie hem normaal niet graag bezig maar gvd die was echt in zijn element gisteren. Radja toch ook een kwaliteitsinjectie hoor, alles ging gewoon een stapje rapper op het middenveld.
Eggenstein lijkt me een heel goeie pivot maar geen goalgetter. Khad het die jongen nochtans gegund want die heeft de ziel uit zijn lijf gelopen.

Het niveau in de EL is na de intrede van de Conference League toch ook een grote stap omhoog gegaan. Dat is een kleine CL geworden. Ik zie een Antwerp toch ook niet teveel punten halen en je moet toch al gaan hopen op een Dinamo Zagreb, Rode Ster Belgrado, Ludogorets of Sparta Praag om 3e te eindigen en naar die Conference League te gaan. Beste zou zijn alle 3 die landen en dan kan je nog groepswinnaar worden.

Maar voor hetzelfde geld zit je in een groep met Napoli, Leicester en Real Sociedad of Marseille. Veel punten ga je dan niet sprokkelen.

Het niveau in de EL is na de intrede van de Conference League toch ook een grote stap omhoog gegaan. Dat is een kleine CL geworden. Ik zie een Antwerp toch ook niet teveel punten halen en je moet toch al gaan hopen op een Dinamo Zagreb, Rode Ster Belgrado, Ludogorets of Sparta Praag om 3e te eindigen en naar die Conference League te gaan. Beste zou zijn alle 3 die landen en dan kan je nog groepswinnaar worden.

Maar voor hetzelfde geld zit je in een groep met Napoli, Leicester en Real Sociedad of Marseille. Veel punten ga je dan niet sprokkelen.
Een Antwerp thuis zie ik toch in staat om altijd een versnelling hoger te gaan en te kunnen verrassen.

Kleine CL is toch wat overdreven lijkt me. Ik zie niet in wrm grotere ploegen er nu in eerste instantie niet met hun klak gaan naar gooien.
Oke, er zijn wat minder ploegen waardoor de grootste brolploegen er idd niet inzitten, maar ja.

Genk vs Dinamo uit Kroatië momenteel
Dat is een concurent voor onze coëfficiënt zeker ?

Edit: Nee precies niet echt, Servië is dat wel

Zitten toch wat pittige potten tussen

Napels - Leicester -
Leverkussen - Celtic - Betis
Lazio - Marseille - Galatasaray

Goeie groep. Het had veel erger gekund alleszins en hier moeten we toch zeker voor die 2de plaats kunnen gaan.
Antwerp wel echt een vieze, al kunnen die imo wel minstens voor die 3de plaats en overwintering in de CfL gaan.

Mooie een haalbare groep voor krc genk, antwerp mooie ploegen maar sportief mss wat minder alhoewel die thuis ook wa punten zouden kunnen pakken.

Fenerbahce idd niet te hoog inschatten. Olympiakos weet ik niet goed, maar was één v/d makkelijkere ploegen uit pot 1. Gaan wel heel erg beladen wedstrijden worden, zeker met de enfant terribles van Antwerp en de achterban daar, maar ook de achterban van die Grieken en Turken. Het zullen mentale wedstrijden met een deksel op de kokende pot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan