UEFA Europe League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Barcelona is op zich niet zo verrassend, al zijn ze wel de betere ploeg en hadden ze eigenlijk 1-0 moeten voorkomen.

Dortmund daarentegen... Werkelijk dramatisch.
 
Dortmund wordt thuis gewoon vernederd. Zonder Haaland is het eigenlijk toch maar een matige ploeg. Dit soort prestaties gaat ook niet helpen om Haaland te houden.
 
Misschien een unpopular opinion, maar ik vind de EL vaak toch interessanter qua matchen en ploegen dan de CL :unsure:
Dat is gewoon zo. 't zou nog beter zijn moesten de 3es uit de CL er niet in komen. Het leuke is dat gans Europa vertegenwoordigd is, met veel mooie traditierijke clubs, en niet dat kransje van rijkste ploegen die altijd de KO-fase van de CL bepalen.
Het is in de CL al zo ver gekomen dat de grote clubs uit kleinere landen al nauwelijks meer kans maken tegen de grootste ploegen. Af en toe is er een Ajax, Porto, etc. die eens in de kwartfinale geraken, clubs als Olympiakos, Shakhtar Donetsk, Zenit, etc zijn jaren geleden nog competitief geweest maar maken nu geen schijn van kans meer, laat staan een Belgische club of een RS Belgrado, Steaua, Galatasaray,...
't is toch ergerlijk dat een Engelse middenmoter de beste spelers van Porto kan wegkapen voor 40 miljoen. In Zagreb en Belgrado loopt het vol talent maar al wat kan shotten wordt voor hun 20e weggeplukt voor een paar miljoen. Dus nee meer en meer zitten alle goeie spelers in de 5 grootste competities en de rest kan niet meer mee. De EL is dan nog wel een verrijking al zie je ook daar dat toch meestal gewoon Spaanse of Engelse clubs overblijven
 
Dortmund is echt om te bleiten dit jaar. Rose buiten aub… precies 11 individuen die opt plein staan. Niks van commitment voor de ploeg. Verdedigend al heel het jaar super triestig. Echt een ploeg dat 95% teert op individuele klasse flitsen.

Doe Terzic maar terug T1. Vorig jaar stond er tenminste een ploeg opt veld al was het toen ook ni altijd top qua resultaten
 
wedstrijd van Rangers helaas gemist. Wel niet verwacht dat ze daar zo zouden gaan winnen.
Zou toch graag hen of Lazio loten volgende ronde (oude vriendschappen).
 
Had het zelfs niet gezien dat die match al was, interesse is hier ook niet groot meer. Dortmund heeft imo soms wel goede momenten maar ze zijn zeldzaam en het is wat te veel alles of niets. Het lijkt me ook dat ze nooit echt meer gemotiveerd raken, hebben precies nood aan een strengere trainer. Begrijp ook niet goed waarom Hazard niet meer speelt, brengt toch vaak iets bij.
 
Mja dit is toch al jaren zo met Dortmund? Ze hebben ondertussen toch al verschillende trainers gehad, maar ze hebben soms goede periodes om dan kansloze nederlagen te lijden zoals gisteren tegen Rangers.
 
Als ik Napoli zo zie verdedigen ben ik te vroeg gestopt met voetballen precies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan