UEFA Conference League 2022-2023

Hein blijft toch echt een meester in het zoeken van excuusjes.

ook weer tenenkrullend:

we wisten dat Molde niet ging winnen, dus het moest hier niet

1. ge moet hier altijd winnen. zwakste ploeg uit de poule, en bijna heel de Europese competities (zouden er 5 minder zijn?)
2. Molde heeft lang voor gestaan, maar blijkbaar heeft Hein een glazen bol. dat hij die dan eens voor zijn eigen matchen gebruikt.

De kranten en het alwetende Anderlechtforum quoteert Verschaeren gisteren toch ook het hoogste van alle spelers, Silence ☝️
Tja ieder zijn gedacht hé
Ik vond Arnstadt en Diawara veel nuttiger hun taken uitvoeren
Silva vond ik persoonlijk ook beter

Maar die 3 moeten niet mee naar Qatar natuurlijk

Dit is trouwens ook schitterend uit een interview van hem:

"Het was een gebrek aan concentratie. Dat slikken we te makkelijk. We moeten dat analyseren. We hebben het al wat besproken. Iedereen heef zijn rol. Er werd niet genoeg gesproken en niet iedereen stond waar hij moest staan"
Gewoon uw man volgen Yari, veel meer analyseren is daar niet aan. En mea culpa slaan is ook absoluut niet verboden.

Maar die 3 moeten niet mee naar Qatar natuurlijk

Van mij moet die ook niet mee hoor, van de meeste Anderlechtsupporters niet. Iedereen is daar in 't algemeen wel wat teleurgesteld over maar dat moet je beeld over een individuele verplaatsing niet beïnvloeden imo. Nu ik vond Arnstad gisteren vrij bleek eigenlijk.

Gewoon uw man volgen Yari, veel meer analyseren is daar niet aan. En mea culpa slaan is ook absoluut niet verboden.
Mja, qua interviews geven is dat een zeer onnozele platte vijg. Absoluut mee eens. Zo gemaakt altijd, zo standaard. Veel te flets karakter, standaardzinnetjes afratelen en dat zie je vaak ook in zijn voetbalhouding.

Probleem van al die Mazzu-fans bij ons (ja die waren er ook) is dat ze maandenlang heel hard fan geweest zijn en nu niet echt kunnen toegeven dat ze fout waren. Mazzu ging het nog eens laten zien jongens. Nu is 't ook voor hen de fout van Verbeke en Vandenhaute, want ze kochten niet genoeg goeie spelers. Die nuance hoorde je hiervoor nooit.

En nu komen die na gisterenavond dus af met "het grote bewijs dat het niet Mazzu zijn fout was, want Veldman kan het duidelijk ook niet".
Die man heeft 2 trainingen mogen leiden en ik heb maandenlang moeten horen "geef Mazzu tijd om te bouwen, Kompany kreeg ook 3 jaar".

Consistent is 't allemaal niet.

Enfin we zitten nu weer met een diploma-kwestie trouwens.

Die quote op sporza van Veldman is toch ook direct redelijk scherp naar de jeugd toe. Ik denk dat hij dit echt als een kans ziet voor T1 te blijven.

Ik denk wel dat hij ambities heeft, maar ik weet niet of de man tijd zal krijgen en/of sterk genoeg zal zijn om dit recht te trekken.

Peter Bosz T1 en Veldman als T2 om vandaaruit door te groeien zou me beter lijken :cool:

Ik denk wel dat hij ambities heeft, maar ik weet niet of de man tijd zal krijgen en/of sterk genoeg zal zijn om dit recht te trekken.

Peter Bosz T1 en Veldman als T2 om vandaaruit door te groeien zou me beter lijken :cool:

Denk dat Peter Bosz eens goed zal lachen als Woutertje zich dan komt moeien in de kleedkamer. En hem meteen buiten bonjourt. Zie ze weer 1 of andere platte vijg pakken als t1, of weer een miscast die in het Club Brugge van den aldi concept past van onze voorzitter.

Die quote op sporza van Veldman is toch ook direct redelijk scherp naar de jeugd toe. Ik denk dat hij dit echt als een kans ziet voor T1 te blijven.
hij heeft blijkbaar niet de juiste licentie daarvoor

hij heeft blijkbaar niet de juiste licentie daarvoor

Als ik niet verkeerd ben, had Kompany dit ook niet en volstaat het om al hoofdtrainer te mogen zijn terwijl je de lessen volgt/ingeschreven bent?

Ja maar ok nu zit ge aan te halen wat hun prestaties bij Anderlecht zijn, dat snap ik. Maar spelers zijn ook maar zo goed als het team waarin ze functioneren. Als een club in een algehele malaise zit, deelt een speler in de klappen. Vertonghen staat ook gelijk de eerste de beste Seba Dewaest te krabbelen dit seizoen bij ons. Esposito liet nog niet zien wat hij in Zwitserland liet zien. Ishaq laat niks zien tout court. Het probleem zit fundamenteler dan de som van de individuen.

Als een jonge gast bij Porto op zijn 17de begint te spelen, en in elke jeugdcategorie van Portugal een vaste waarde/zelfs sterkhouder is, en op 2 seizoenen voor zijn 20ste in de Premier League aan bijna 2000 minuten komt, dan is dat toch wel ergens een bewijs dat zo iemand iets kan. Wat er dan voor betaald werd is minder relevant, dat is maar wat een club wilt geven.

Ik zag ook al genoeg van hem om van Silva nu niet het grote probleem van Anderlecht te maken. Als elke speler in de kern zijn kwaliteiten had, zijn meters verzette en zijn prestaties afleverde stonden we nu 5 plaatsen hoger in het klassement. Die jongen staat er vooraan echt moederziel alleen voor. Heeft aansluiting rond zich nodig. We zijn nog niet halfweg en hij heeft al 9 goals en 2 assists. Er hebben er bij ons slechtere rondgelopen. Zijn Italiaanse copain vind ik een groter probleem op dit moment, bijvoorbeeld. Maar het is ook wel tijd geven aan Veldman of een andere trainer om zo'n speler(s) niet meer op een eiland te laten staan.

Wat Diawara betreft, idem. Al heb ik daar schrik dat het vooral blessureleed is dat hem teruggezet heeft en dan is het zeer de vraag of zo iemand nog zijn niveau van weleer kan oppikken.
Goh ja, zoals ik al zei: ik zeg niet dat Silva niets kan of geen potentieel heeft of zo, maar dat argument van "Wolves heeft er wel 40m voor betaald" vind ik maar een beetje onnozel. Het zal niet de eerste keer zijn dat een Engelse club veel te veel heeft betaald voor iemand.

Ik zie ook wel dat Silva wat in zijn mars heeft, maar het er gewoon niet uitkomt bij jullie. Zet Silva bij ons en die zou een pak beter presteren, wat logisch is. Omgekeerd van hetzelfde. Zet Jutgla bij jullie en die zou dan weer een stuk minder uit de verf komen.

Alles gaat om de aanvoer bij een spits.. Zie je bij Jutgla nu toch ook? Gaat al een hele reeks wat minder maar hoeveel goeie ballen krijgt die nog op een match?

Terug
Bovenaan