UEFA Conference League 2022-2023

Dat argument dat FSCB met hun B-ploeg of zelfs C-ploeg speelde tegen Silkeborg gaat niet op. Even uitgerekend, op basis van speelminuten in de Roemeense competitie haalde de basiself van vandaag 7210 minuten, de ploeg 2 weken terug tegen Silkeborg haalde 7050 minuten. Dat zijn amper noemenswaardige verschillen.

Hou het dus maar op motivatie. Wat niet mag verbazen, iedereen wil Anderlecht kloppen natuurlijk. Silkeborg, wie kan zich daar nu voor motiveren.

Dat argument dat FSCB met hun B-ploeg of zelfs C-ploeg speelde tegen Silkeborg gaat niet op. Even uitgerekend, op basis van speelminuten in de Roemeense competitie haalde de basiself van vandaag 7210 minuten, de ploeg 2 weken terug tegen Silkeborg haalde 7050 minuten. Dat zijn amper noemenswaardige verschillen.

Hou het dus maar op motivatie. Wat niet mag verbazen, iedereen wil Anderlecht kloppen natuurlijk. Silkeborg, wie kan zich daar nu voor motiveren.
Hopelijk wij ....

Silva zou ik niet afschrijven. Die rendeert het best in een tweespitsensysteem.
Zoals iemand anders zei: Hoedt moet dringend naar de B-Kern of terug fietsen gaan stelen.

Gohja je moet ook zeggen : als je tegen zulke ploegen niet kan winnen.. heb je hier niks te zoeken
Een aantal spelers heeft hier precies nog weinig te zoeken.. en mag eens wat matchen op de bank zitten

VanCrombrugge. Gene puntenpakker en in mijn ogen geen uitstraling als doelman, laat staan kapitein
Hoedt. Tja
Amuzu onvoldoende
Yari maakt totaal geen progressie en denk dat 1 flits per match genoeg is. Te plat gewoon

Verbrugge, Debast, Delcroix, Duranville en Stroeykens zijn minstens evenwaardig

Mja trainer is nu 3 dagen geleden ontslagen. Je kan ook niet verwachten dat je 3 dagen later ineens een totale ommekeer ziet. Daarvoor is deze ploeg veel te ziek. Dit jaar zal het al een wonder zijn als ze niet meer naar beneden moeten kijken

Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom men van VC een ‘topkeeper’ maakt. Een bal controleren moet iedereen kunnen uiteindelijk. Als die effectief zo goed was zat die al lang in het buitenland.

Murillio heeft meer mindere wedstrijden dan goei , Hoedt gewoon buiten , Amuzu hadden ze moeten verkopen
Silva is nog maar 20 j , ge legt geen 40 mil als em niks kan he die gaat gewoon mee in de malaise en staat op een eiland , als ge die afschrijft kende gene zak van voetbal .
Arnstad word nen topper
Yari teveel ups and downs

p95658.png

Engelse clubs gooien wel vaker met grof geld voor spelers die het niet waard blijken te zijn, waarmee ik nu niet wil zeggen dat Silva niks kan, maar dat lijkt mij alleszins geen waterdicht argument. Diawara van hetzelfde btw, die heeft ook nog totaal niet laten zien waarom Roma in der tijd 20m voor hem heeft betaald.

Mja trainer is nu 3 dagen geleden ontslagen. Je kan ook niet verwachten dat je 3 dagen later ineens een totale ommekeer ziet. Daarvoor is deze ploeg veel te ziek. Dit jaar zal het al een wonder zijn als ze niet meer naar beneden moeten kijken

Uiteraard, moet gewoon rustig zijn ding blijven doen en opnieuw bouwen.

Maar kunnen we het eens hebben over enkele vestimentaire eigenschappen van een Anderlechtcoach?

Toch nog ruimte voor verbetering.

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F10%2F27%2Ff88e3c4c-2660-4b4f-94a4-cff2a752aa1b.jpg

Het is natuurlijk al een stap vooruit ten opzichte van dit.

v2_large_a06c2ab4101840cd1e835c75df6d4d2697bad710.jpg

Maar een coach bij ons hoort toch wel zo rond te lopen. Beetje stijl aub.

VincentKompany63.jpg

Een aantal spelers heeft hier precies nog weinig te zoeken.. en mag eens wat matchen op de bank zitten

VanCrombrugge. Gene puntenpakker en in mijn ogen geen uitstraling als doelman, laat staan kapitein
Hoedt. Tja
Amuzu onvoldoende
Yari maakt totaal geen progressie en denk dat 1 flits per match genoeg is. Te plat gewoon

Verbrugge, Debast, Delcroix, Duranville en Stroeykens zijn minstens evenwaardig
Ik vond Verschaeren nu vandaag eigenlijk nog wel goed

Aanvallend een paar goei acties en 1! Goeie hoekschop.

Verdedigend niet die extra meter lopen, zijn man niet volgen 2-2
Telkens zen voet terug trekken voor duels
Nee sorry ik verwacht veel meer
En 1! goal.
Ik verwacht meer van heel de ploeg. Ja, hij laat zijn man lopen maar speelde voor de rest toch een degelijke match.
Er zijn er andere die meer boter op hun hoofd hebben, en dat al het heel seizoen.
Hoedt, Diawara, Murillo zijn echt dramatisch. Amuzu is zo een speler waarvan je zegt er zit ergens iets in, maar het komt er nooit uit.

Uiteraard, moet gewoon rustig zijn ding blijven doen en opnieuw bouwen.

Maar kunnen we het eens hebben over enkele vestimentaire eigenschappen van een Anderlechtcoach?

Toch nog ruimte voor verbetering.

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F10%2F27%2Ff88e3c4c-2660-4b4f-94a4-cff2a752aa1b.jpg

Het is natuurlijk al een stap vooruit ten opzichte van dit.

v2_large_a06c2ab4101840cd1e835c75df6d4d2697bad710.jpg

Maar een coach bij ons hoort toch wel zo rond te lopen. Beetje stijl aub.

VincentKompany63.jpg
Wel een beetje eerlijk blijven eh. :unsure:

BAA617-BF-E089-40-C3-8645-E02280-CDBA68.jpg

Al heeft Veldman eerder de uitstraling van een vader die naar de match van zijn zoon bij de miniemen aan het kijken is en denkt dat hij trainer is. :unsure:

En 1! goal.
Ik verwacht meer van heel de ploeg. Ja, hij laat zijn man lopen maar speelde voor de rest toch een degelijke match.
Er zijn er andere die meer boter op hun hoofd hebben, en dat al het heel seizoen.
Hoedt, Diawara, Murillo zijn echt dramatisch. Amuzu is zo een speler waarvan je zegt er zit ergens iets in, maar het komt er nooit uit.
Wow. Scorebord journalistiek..
Als die goal aan de overkant valt zijn we aan het grommelen hoe het mogelijk is dat die man daar zo vrij staat.

Hoedt is dramatisch
Diawara als je erop let komt er wel stilaan door, nog niet top. Maar al veel beter met Arnstadt naast zich en maakt wel elke match wat progressie.
Murillio is nonchalant, maar ik zie toch nog steeds de wil en drive (zeker in aanvallend opzich)
Nuja als ge alleen op uw flank staat - wie speelt op rechts ? Aahja just, den Yari.

Amuzu is snel, maar totaal verkeerde keuzes en nooit controle over de bal. Zegt ook iedereen hè.
Kunt het niet beter omschrijven dan @Evert infeite

De Rovers hun marktwaarde is 3,10 miljoen. Dat is lager dan de marktwaarde van elke ploeg in 1B, beloftenploegen incluis. Knap hoor Gent.
Misschien worden die van Gent overbetaald en is hun werkelijke marktwaarde maar 2 miljoen ..
Ik drijf er nu de spot mee, maar je mag toch wel wat meer verwachten van Gent vandaag

Terug
Bovenaan