Akuma
Active member
Bijna!Hopelijk kunnen ze het nu eens vasthouden e….
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna!Hopelijk kunnen ze het nu eens vasthouden e….
Er is nog wel een verschil tussen 'verre van dezelfde ploeg' en zeggen dat ze nu wél met hun ploeg spelen, terwijl het de vorige keer met 'de reserven' was. Dat kwam bij mij een beetje over als zeggen dat ze met 11 nieuwe namen spelen nu. Zeker aangezien hij het ook nog over vervalsing had, wat natuurlijk compleet van de pot gerukt is hier.Maar wel 5 andere spelers. Das de helft van uw veldspelers, verre van dezelfde ploeg. Nu goed, neemt niet weg dat je altijd vlot moet winnen.
zucht.
31 december middernachtWanneer komt dat vuurwerk nu?
Die hadden zelf die wedstrijden gezegd dat ze er niet voor gingen spelen thans omdat zij moederziel alleen laatste stonden in Roemenië. Je ziet toch dat die nu wel met goesting spelen, anders laat je je hoofd hangen als je achter komt zoals 2 keer tegen Silkeborg. Anderlecht heeft op dat vlak pech dat ze wel spelen tegen Anderlecht. En ik weet ook wel dat een goed Anderlecht hier altijd van moet winnen. Maar Anderlecht is zelf niet goedEr is nog wel een verschil tussen 'verre van dezelfde ploeg' en zeggen dat ze nu wél met hun ploeg spelen, terwijl het de vorige keer met 'de reserven' was. Dat kwam bij mij een beetje over als zeggen dat ze met 11 nieuwe namen spelen nu. Zeker aangezien hij het ook nog over vervalsing had, wat natuurlijk compleet van de pot gerukt is hier.
Gene puntenpakker hèHendrik toch
Gohja je moet ook zeggen : als je tegen zulke ploegen niet kan winnen.. heb je hier niks te zoekenWat een gemiste kans deze wedstrijd, spijtig.
Correct , in onze goeien tijd fretten we die opGohja je moet ook zeggen : als je tegen zulke ploegen niet kan winnen.. heb je hier niks te zoeken
Murillio heeft meer mindere wedstrijden dan goei , Hoedt gewoon buiten , Amuzu hadden ze moeten verkopenPloeg zal toch is helemaal uitgekuist moeten worden. Teveel niveau Eupen spelers genre Murillo, Hoedt, Amazu. Silva, Arnstad en Verschaeren ook gewoon maat of 2 te klein voor top 3 in Belgie. Veel inzet van Silva maar is beperkte spits uiteindelijk.