Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van Dessel mogen dus beginnen dromen over 2 weken.De Rovers hun marktwaarde is 3,10 miljoen. Dat is lager dan de marktwaarde van elke ploeg in 1B, beloftenploegen incluis. Knap hoor Gent.
Hein heeft geluk dat Molde 2-0 nog volledig heeft weggegeven. Dus hij krijgt nog even respijt.Hein zijn hoofdstuk is ook aan het afsluiten
Nog altijd veel stijlvoller dan die grijze pyama vind ik toch welWel een beetje eerlijk blijven eh.
![]()
Al heeft Veldman eerder de uitstraling van een vader die naar de match van zijn zoon bij de miniemen aan het kijken is en denkt dat hij trainer is.![]()
Jij vermeld een paar goeie acties en 1 degelijke voorzet maar je laat dan opzettelijk weg dat hij een goeie goal scoort. Als ik je daar op wijs dan is dat scorebord journalistiek? Ook goedkoop hoor.Wow. Scorebord journalistiek..
Als die goal aan de overkant valt zijn we aan het grommelen hoe het mogelijk is dat die man daar zo vrij staat.
Hoedt is dramatisch
Diawara als je erop let komt er wel stilaan door, nog niet top. Maar al veel beter met Arnstadt naast zich en maakt wel elke match wat progressie.
Murillio is nonchalant, maar ik zie toch nog steeds de wil en drive (zeker in aanvallend opzich)
Nuja als ge alleen op uw flank staat - wie speelt op rechts ? Aahja just, den Yari.
Amuzu is snel, maar totaal verkeerde keuzes en nooit controle over de bal. Zegt ook iedereen hè.
Kunt het niet beter omschrijven dan @Evert infeite
Ik heb 2, max 3 goede aanvallende acties gezien van hem (incl de goal - die verschrikkelijk verdedigd was van hun kant)Jij vermeld een paar goeie acties en 1 degelijke voorzet maar je laat dan opzettelijk weg dat hij een goeie goal scoort. Als ik je daar op wijs dan is dat scorebord journalistiek? Ook goedkoop hoor.
Als je in Diawara goede dingen en progressie kunt zien dan moet je zeker zien dat ook Verschaeren een degelijke match speelde maar paar goeie acties. Murillo is nonchalant maar zolang een drive en wil is, is het goed? Die zijn niveau is toch pakken lager dan wat we ooit van hem gezien hebben? Dat is gewoon net hetzelfde bij Verschaeren eh, goeie wil aanvallend maar nonchalent in het verdedigen (terwijl dat bij Murillo zijn 1ste job is).
Mij verwijten van scorebord journalistiek en dan zelf afkomen met het volgende: "Die goal wist hij zelf persoonlijk uit door bij de 2-2 zijn man in de eerste zone niet te volgen".Ik heb 2, max 3 goede aanvallende acties gezien van hem (incl de goal - die verschrikkelijk verdedigd was van hun kant)
Die goal wist hij zelf persoonlijk uit door bij de 2-2 zijn man in de eerste zone niet te volgen.
Ik zie van Yari al een jaar geen progressie meer, ondanks die nr. 10 en ondanks het rode duivel maken.
Van Murillio mogen we ook meer verwachten, maar die speelt al maanden niet op zijn vertrouwde positie en schuwt het duel ten minste niet.
Yari is fysiek te licht en heeft schrik in de duels, zelfs in balbezit is die heel nerveus. Behalve vlak rond en in de 16 als het snel moet gaan en op intuïtie dan lukt het wel. Die jonge heeft talent hè, maar moet mannelijker worden wilt hij meedraaien
Ge gaat toch Maguire ni vergelijken met een 20 jarig Portugees talent![]()
Engelse clubs gooien wel vaker met grof geld voor spelers die het niet waard blijken te zijn, waarmee ik nu niet wil zeggen dat Silva niks kan, maar dat lijkt mij alleszins geen waterdicht argument. Diawara van hetzelfde btw, die heeft ook nog totaal niet laten zien waarom Roma in der tijd 20m voor hem heeft betaald.

Denk dat we het nu niet moeten hebben of hij een kostuum moet dragen of niet .Uiteraard, moet gewoon rustig zijn ding blijven doen en opnieuw bouwen.
Maar kunnen we het eens hebben over enkele vestimentaire eigenschappen van een Anderlechtcoach?
Toch nog ruimte voor verbetering.
![]()
Het is natuurlijk al een stap vooruit ten opzichte van dit.
![]()
Maar een coach bij ons hoort toch wel zo rond te lopen. Beetje stijl aub.
![]()
Wolves zit in de zak van Mendes.Ge gaat toch Maguire ni vergelijken met een 20 jarig Portugees talent
Kweet nu ni direct wat het budget van Wolves is maar die zullen toch 2x nadenken dan bv de Mancity's en de Chelsea's
Ik vind dat Diawara juist in stijgende lijn gaat , vond die gisteren zelfs ni slecht spelen , heeft ook gewoon een fysiele achterstand en voor ne middenvelder is da vrij dodelijke imo .
Engelse clubs gooien wel vaker met grof geld voor spelers die het niet waard blijken te zijn, waarmee ik nu niet wil zeggen dat Silva niks kan, maar dat lijkt mij alleszins geen waterdicht argument. Diawara van hetzelfde btw, die heeft ook nog totaal niet laten zien waarom Roma in der tijd 20m voor hem heeft betaald.
Los van dat het inderdaad in 't algemeen een bleiter is, vond ik wat ik van Gent zag gisteren nu niet zo slecht en hadden ze die match inderdaad altijd moeten winnen. Vooral 3de kwartier een totale belegering en een mirakel dat die bal er niet in wilde gaan. Toch ook wel paar dubieuze fases. Maar goed ja. Staan 2 minuten te slapen in het begin en dus 1-1.Hein blijft toch echt een meester in het zoeken van excuusjes.
![]()
Hein Vanhaezebrouck, die griepuitbraak vreest, opvallend positief na ontsnappingstruc: “Als refs hun werk doen, winnen we”
AA Gent kroop door het oog van de naald tegen Shamrock Rovers. Maar zo kijkt Hein Vanhaezebrouck er niet naar. “Gezien de omstandigheden ben ik tevreden over wat mijn spelers gebracht hebben.”www.hln.be
Allè kom. Bekijk die goal nog eens, de verdediger staat bij Yari en loopt mee in. Kijkt geen seconde meer naar zijn man, enkel naar de bal. Yari stopt met lopen en staat moederziel alleen.Die goal is toch absoluut niet verschrikkelijk verdedigd. Hij haakt goed af en trapt in 1 tijd mooi binnen. Dan zijn onze tegen goals nog van een heel ander niveau qua verdedigen.
Als je maar 2, max 3 goeie acties gezien hebt dan kijk je gewoon met een bepaalde vooringenomenheid.
Goeie voorzet op Silva met de bijna goal, Vertonghen die vrij kan koppen na een goeie vrije schop, zeer knappe assist op Amuzu die het weer laat liggen, assist op hoekschop bij de goal van Vertonghen, goeie actie aan de achterlijn met Duranville, zelf een knappe goal gemaakt,..
Dat zijn er die ik zo uit het hoofd haal. Is het super? Nee, zeker niet maar wel degelijk en bij de betere van vandaag.
Murillo schuwde anders het duel wel mooi bij de voorzet op de eerste goal. Samen met Rafa op 5m staan en naar de bal kijken. Hoedt die schuwt het duel ook niet, alleen is hij meestal te laat daarmee.
Het Real Madrid met of zonder Hazard?tegen het machtige Shamrock Rovers dat dan nog enkele sterkhouders liet rusten na hun kampioensmatch he, Flappy, niet tegen Real Madrid