UEFA Conference League 2022-2023

Wel een beetje eerlijk blijven eh. :unsure:

BAA617-BF-E089-40-C3-8645-E02280-CDBA68.jpg

Al heeft Veldman eerder de uitstraling van een vader die naar de match van zijn zoon bij de miniemen aan het kijken is en denkt dat hij trainer is. :unsure:
Nog altijd veel stijlvoller dan die grijze pyama vind ik toch wel

Wow. Scorebord journalistiek..
Als die goal aan de overkant valt zijn we aan het grommelen hoe het mogelijk is dat die man daar zo vrij staat.

Hoedt is dramatisch
Diawara als je erop let komt er wel stilaan door, nog niet top. Maar al veel beter met Arnstadt naast zich en maakt wel elke match wat progressie.
Murillio is nonchalant, maar ik zie toch nog steeds de wil en drive (zeker in aanvallend opzich)
Nuja als ge alleen op uw flank staat - wie speelt op rechts ? Aahja just, den Yari.

Amuzu is snel, maar totaal verkeerde keuzes en nooit controle over de bal. Zegt ook iedereen hè.
Kunt het niet beter omschrijven dan @Evert infeite
Jij vermeld een paar goeie acties en 1 degelijke voorzet maar je laat dan opzettelijk weg dat hij een goeie goal scoort. Als ik je daar op wijs dan is dat scorebord journalistiek? Ook goedkoop hoor.

Als je in Diawara goede dingen en progressie kunt zien dan moet je zeker zien dat ook Verschaeren een degelijke match speelde maar paar goeie acties. Murillo is nonchalant maar zolang een drive en wil is, is het goed? Die zijn niveau is toch pakken lager dan wat we ooit van hem gezien hebben? Dat is gewoon net hetzelfde bij Verschaeren eh, goeie wil aanvallend maar nonchalent in het verdedigen (terwijl dat bij Murillo zijn 1ste job is).

Jij vermeld een paar goeie acties en 1 degelijke voorzet maar je laat dan opzettelijk weg dat hij een goeie goal scoort. Als ik je daar op wijs dan is dat scorebord journalistiek? Ook goedkoop hoor.

Als je in Diawara goede dingen en progressie kunt zien dan moet je zeker zien dat ook Verschaeren een degelijke match speelde maar paar goeie acties. Murillo is nonchalant maar zolang een drive en wil is, is het goed? Die zijn niveau is toch pakken lager dan wat we ooit van hem gezien hebben? Dat is gewoon net hetzelfde bij Verschaeren eh, goeie wil aanvallend maar nonchalent in het verdedigen (terwijl dat bij Murillo zijn 1ste job is).
Ik heb 2, max 3 goede aanvallende acties gezien van hem (incl de goal - die verschrikkelijk verdedigd was van hun kant)

Die goal wist hij zelf persoonlijk uit door bij de 2-2 zijn man in de eerste zone niet te volgen.

Ik zie van Yari al een jaar geen progressie meer, ondanks die nr. 10 en ondanks het rode duivel maken.

Van Murillio mogen we ook meer verwachten, maar die speelt al maanden niet op zijn vertrouwde positie en schuwt het duel ten minste niet.

Yari is fysiek te licht en heeft schrik in de duels, zelfs in balbezit is die heel nerveus. Behalve vlak rond en in de 16 als het snel moet gaan en op intuïtie dan lukt het wel. Die jonge heeft talent hè, maar moet mannelijker worden wilt hij meedraaien

Nooit een voetballer meer depressief zien rondlopen als Vertonghen op een veld, sinds Rolando die door D’Onofrio verplicht werd om in te gaan op die uitleenbeurt naar ons indertijd.

Ik heb 2, max 3 goede aanvallende acties gezien van hem (incl de goal - die verschrikkelijk verdedigd was van hun kant)

Die goal wist hij zelf persoonlijk uit door bij de 2-2 zijn man in de eerste zone niet te volgen.

Ik zie van Yari al een jaar geen progressie meer, ondanks die nr. 10 en ondanks het rode duivel maken.

Van Murillio mogen we ook meer verwachten, maar die speelt al maanden niet op zijn vertrouwde positie en schuwt het duel ten minste niet.

Yari is fysiek te licht en heeft schrik in de duels, zelfs in balbezit is die heel nerveus. Behalve vlak rond en in de 16 als het snel moet gaan en op intuïtie dan lukt het wel. Die jonge heeft talent hè, maar moet mannelijker worden wilt hij meedraaien
Mij verwijten van scorebord journalistiek en dan zelf afkomen met het volgende: "Die goal wist hij zelf persoonlijk uit door bij de 2-2 zijn man in de eerste zone niet te volgen".

Die goal is toch absoluut niet verschrikkelijk verdedigd. Hij haakt goed af en trapt in 1 tijd mooi binnen. Dan zijn onze tegen goals nog van een heel ander niveau qua verdedigen.
Als je maar 2, max 3 goeie acties gezien hebt dan kijk je gewoon met een bepaalde vooringenomenheid.
Goeie voorzet op Silva met de bijna goal, Vertonghen die vrij kan koppen na een goeie vrije schop, zeer knappe assist op Amuzu die het weer laat liggen, assist op hoekschop bij de goal van Vertonghen, goeie actie aan de achterlijn met Duranville, zelf een knappe goal gemaakt,..
Dat zijn er die ik zo uit het hoofd haal. Is het super? Nee, zeker niet maar wel degelijk en bij de betere van vandaag.

Murillo schuwde anders het duel wel mooi bij de voorzet op de eerste goal. Samen met Rafa op 5m staan en naar de bal kijken. Hoedt die schuwt het duel ook niet, alleen is hij meestal te laat daarmee.

p95658.png

Engelse clubs gooien wel vaker met grof geld voor spelers die het niet waard blijken te zijn, waarmee ik nu niet wil zeggen dat Silva niks kan, maar dat lijkt mij alleszins geen waterdicht argument. Diawara van hetzelfde btw, die heeft ook nog totaal niet laten zien waarom Roma in der tijd 20m voor hem heeft betaald.
Ge gaat toch Maguire ni vergelijken met een 20 jarig Portugees talent :rofl:
Kweet nu ni direct wat het budget van Wolves is maar die zullen toch 2x nadenken dan bv de Mancity's en de Chelsea's
Ik vind dat Diawara juist in stijgende lijn gaat , vond die gisteren zelfs ni slecht spelen , heeft ook gewoon een fysiele achterstand en voor ne middenvelder is da vrij dodelijke imo .

Uiteraard, moet gewoon rustig zijn ding blijven doen en opnieuw bouwen.

Maar kunnen we het eens hebben over enkele vestimentaire eigenschappen van een Anderlechtcoach?

Toch nog ruimte voor verbetering.

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F10%2F27%2Ff88e3c4c-2660-4b4f-94a4-cff2a752aa1b.jpg

Het is natuurlijk al een stap vooruit ten opzichte van dit.

v2_large_a06c2ab4101840cd1e835c75df6d4d2697bad710.jpg

Maar een coach bij ons hoort toch wel zo rond te lopen. Beetje stijl aub.

VincentKompany63.jpg
Denk dat we het nu niet moeten hebben of hij een kostuum moet dragen of niet .
Resultaten , darna kan hem langs Boss gaan .

Ge gaat toch Maguire ni vergelijken met een 20 jarig Portugees talent :rofl:
Kweet nu ni direct wat het budget van Wolves is maar die zullen toch 2x nadenken dan bv de Mancity's en de Chelsea's
Ik vind dat Diawara juist in stijgende lijn gaat , vond die gisteren zelfs ni slecht spelen , heeft ook gewoon een fysiele achterstand en voor ne middenvelder is da vrij dodelijke imo .
Wolves zit in de zak van Mendes.

Engelse clubs gooien wel vaker met grof geld voor spelers die het niet waard blijken te zijn, waarmee ik nu niet wil zeggen dat Silva niks kan, maar dat lijkt mij alleszins geen waterdicht argument. Diawara van hetzelfde btw, die heeft ook nog totaal niet laten zien waarom Roma in der tijd 20m voor hem heeft betaald.

Ja maar ok nu zit ge aan te halen wat hun prestaties bij Anderlecht zijn, dat snap ik. Maar spelers zijn ook maar zo goed als het team waarin ze functioneren. Als een club in een algehele malaise zit, deelt een speler in de klappen. Vertonghen staat ook gelijk de eerste de beste Seba Dewaest te krabbelen dit seizoen bij ons. Esposito liet nog niet zien wat hij in Zwitserland liet zien. Ishaq laat niks zien tout court. Het probleem zit fundamenteler dan de som van de individuen.

Als een jonge gast bij Porto op zijn 17de begint te spelen, en in elke jeugdcategorie van Portugal een vaste waarde/zelfs sterkhouder is, en op 2 seizoenen voor zijn 20ste in de Premier League aan bijna 2000 minuten komt, dan is dat toch wel ergens een bewijs dat zo iemand iets kan. Wat er dan voor betaald werd is minder relevant, dat is maar wat een club wilt geven.

Ik zag ook al genoeg van hem om van Silva nu niet het grote probleem van Anderlecht te maken. Als elke speler in de kern zijn kwaliteiten had, zijn meters verzette en zijn prestaties afleverde stonden we nu 5 plaatsen hoger in het klassement. Die jongen staat er vooraan echt moederziel alleen voor. Heeft aansluiting rond zich nodig. We zijn nog niet halfweg en hij heeft al 9 goals en 2 assists. Er hebben er bij ons slechtere rondgelopen. Zijn Italiaanse copain vind ik een groter probleem op dit moment, bijvoorbeeld. Maar het is ook wel tijd geven aan Veldman of een andere trainer om zo'n speler(s) niet meer op een eiland te laten staan.

Wat Diawara betreft, idem. Al heb ik daar schrik dat het vooral blessureleed is dat hem teruggezet heeft en dan is het zeer de vraag of zo iemand nog zijn niveau van weleer kan oppikken.

Hein blijft toch echt een meester in het zoeken van excuusjes.

Los van dat het inderdaad in 't algemeen een bleiter is, vond ik wat ik van Gent zag gisteren nu niet zo slecht en hadden ze die match inderdaad altijd moeten winnen. Vooral 3de kwartier een totale belegering en een mirakel dat die bal er niet in wilde gaan. Toch ook wel paar dubieuze fases. Maar goed ja. Staan 2 minuten te slapen in het begin en dus 1-1.

tegen het machtige Shamrock Rovers dat dan nog enkele sterkhouders liet rusten na hun kampioensmatch he, Flappy, niet tegen Real Madrid

Die goal is toch absoluut niet verschrikkelijk verdedigd. Hij haakt goed af en trapt in 1 tijd mooi binnen. Dan zijn onze tegen goals nog van een heel ander niveau qua verdedigen.
Als je maar 2, max 3 goeie acties gezien hebt dan kijk je gewoon met een bepaalde vooringenomenheid.
Goeie voorzet op Silva met de bijna goal, Vertonghen die vrij kan koppen na een goeie vrije schop, zeer knappe assist op Amuzu die het weer laat liggen, assist op hoekschop bij de goal van Vertonghen, goeie actie aan de achterlijn met Duranville, zelf een knappe goal gemaakt,..
Dat zijn er die ik zo uit het hoofd haal. Is het super? Nee, zeker niet maar wel degelijk en bij de betere van vandaag.

Murillo schuwde anders het duel wel mooi bij de voorzet op de eerste goal. Samen met Rafa op 5m staan en naar de bal kijken. Hoedt die schuwt het duel ook niet, alleen is hij meestal te laat daarmee.
Allè kom. Bekijk die goal nog eens, de verdediger staat bij Yari en loopt mee in. Kijkt geen seconde meer naar zijn man, enkel naar de bal. Yari stopt met lopen en staat moederziel alleen.

Wij krijgen zo goals tegen tegen Club - Charleroi en West Ham. Daar kunt ge van kapotvallen als zoiets binnen gaat. Dat is slecht verdedigen.

Hun hoekschop op de 2-2 is enorm slecht getrapt, maar omdat hij zijn man in de eerste zone zo helemaal alleen laat lopen kan die op zijn gemakje doorkoppen.

Bij het eerste doelpunt is het Hoedt die zijn man laat lopen en dan Vertongen die het duel verliest. Maar opnieuw niet scherp genoeg verdedigen centraal. Wat ook niet de 1e keer is dit seizoen.

Misschien dat het beter is als hij betere spelers rond zich heeft, maar voorlopig zie ik gewoon liever iemand anders spelen.

en enkele supporters zoals Hein zegt klopt toch ook niet echt. Je kon geregeld de gezangen horen van de supporters van Gent met oa "Wij willen voetbal zien".

Als je diene Okumu bezig zag gisteren, dan snap je toch niet dat er geen jeugdspeler in zijn plaats mag meedoen. Speelde 90% van zijn inspeelpasses gewoon compleet verkeerd in en stond vaak niet eens onderdruk. Eerste helft was gewoon dramatisch van Gent, 2de helft was beter maar echt goeie kansen heb ik ook niet gezien van Gent gisteren.

Terug
Bovenaan