UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
1-1 Tottenham is een overduidelijke duwfout.
Beslist hier wel over kwalificatie of uitschakeling

1-1 van Frankfurt leek me ook eerst duwfout in de rug voor de handsbal

Arbitrage is toch weer twijfelachtig bezig.
In Liverpool een oor buitenspel :crazy:
 
Lol Marseille in de extra time van de blessure tijd nog eruit en Tottenham groepswinnaar. Lelijke overwinning.

Volgens mij stond die coach ook 5 meter op het veld bij die tegengoal maar who cares.
 
:rofl:
Hebben gans de match staan zingen, en na het fluitsignaal nog altijd. Waren meer te horen dan die van Leverkusen.

Zelfs achteraf wou ik dat ik er bij was.
Was imo zelfs betere sfeer dan in Madrid. Deed me denken aan die in Dortmund, toen ook 10min ononderbroken 1 liedje gezongen 😁.
Jammer van groepswinst maar wat telt is dat we doorgaan. 5 clean sheets is toch ook mooie statistiek. Ons niveau is wel aan het zakken idd, zelf geen goals meer gemaakt laatste 3 cl matchen.
 
Geef mij maar een klepper. Club doet het in de CL meestal goed in alles-kan, niks-moet scenario's. En dan te hopen dat we in februari terug op niveau deftig zitten.
 
Bij Antwerp was dat geen slechte verdediger (op Belgisch niveau) en brengt wat broodnodige lengte bij RSCA dus ik snap wel de logica dat ze die toen hebben gehaald.
Maar die kerel leeft niet (meer) voor zijn sport en is veel meer bezig met zijn society gf (en andere gf's blijkbaar ook...)
Iedereen ziet dat die fysiek niet top is, te traag en komt daardoor overal een stap tekort
Hoezo hij komt wel als eerste aan op de club en vertrekt als laatste.
Of zitten zijn andere gf's daar mss?
 
Bayern kan Dortmund en Leipzig (als die doorgaan) niet loten aangezien die tweede worden, dus die hebben een grotere kans dat ze Club Brugge gaan loten dan bv. Real Madrid die elke ploeg kan loten.

Al vraag ik mij dan af waarom Chelsea 0,03% meer krijgt, want dat moet toch gewoon gelijk zijn met City/Tottenham denk ik.
 
Doe mij maar Tottenham of Chelsea, met een voorkeur voor Chelsea gezien die toch wat minder bezig zijn in Engeland en dus mss meer te kloppen zijn.

Velen zullen mss liefst Benfica zien, maar dat is zowat de "kleinste" naam en dus het minst sexy én die zijn echt heel sterk, maken we imo minder kans tegen dan tegen Chelsea of Tottenham.

Zie ze liefst in deze volgorde:

Chelsea
Tottenham
Napoli
Real
Bayern
Benfica
Man City

Nuja, in elk geval allemaal kleppers en niet echt een "haalbare" kaart ertussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan