UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Madrid was toch ook maar povertjes. Ze worden uiteindelijk pas 4des. Die mogen het straks toch ook aanhoren in de media in Spanje.
 
Zet meteen ook beide matchen van Club tegen Athletico beter in perspectief
Porto was de campagne begonnen met verlies tegen Madrid en Brugge, maar daarna verloren ze geen enkele keer meer.
Eens hun motor begon te draaien waren ze de beste ploeg.

Brugge was duidelijk second best / best of the rest. Zowel tegen Leverkusen als tegen Madrid scoren ze 4/6.

Maar door die slechte start van Porto was groepswinst echt mogelijk. In die zin hebben ze toch een unieke kans laten liggen vind ik.
 
Achteraf bekeken had ik liever Audoor gezien op de 6 zodat Nielsen en vooral Sowah op hun normale positie stonden. Sowah is een paar keer goed mee hoog gekomen maar aangezien hij vooral vaste aangever is van Jutgla heeft die laatste hem zeker gemist. Ik vind het zeker en vast wel een gemiste kans, ondanks 2e in deze poule met 11 punten nog steeds een fantastisch resultaat is.

Hopen op Sporting/Marseille/Frankfurt uit groep D.
 
:rofl:
Hebben gans de match staan zingen, en na het fluitsignaal nog altijd. Waren meer te horen dan die van Leverkusen.

Zelfs achteraf wou ik dat ik er bij was.
Ik had het over het spelniveau dat niet hoger lag dan de gemiddelde JPL match, niet over de zgz. ambiance uiteraard... ;)
 
Is er nu geen enkele pagina op sporza waar je gewoon de stand van alle CL matchen in één keer kan zien? :wtf:
 
Waarom heeft Mignolet 87 keer den bal blind naar voren gekeild terwijl Tah geen enkel kopduel heeft verloren van Jutgla? Daar kan ik me echt zo hard in opwinden :S
 
Waarom heeft Mignolet 87 keer den bal blind naar voren gekeild terwijl Tah geen enkel kopduel heeft verloren van Jutgla? Daar kan ik me echt zo hard in opwinden :S
Die corners storen me nog het meest. Maar dat hebben vele ploegen last mee.

In mijn herinneringen waren die in de jaren 90 toch veel gevaarlijker
 
Mbemba met een knappe kopbalgoal. Sterke detante en springkracht.

En wij zitten met Hoedt te sukkelen.
Bayern al 70 doelpunten gemaakt dit seizoen :oink:
 
Bij Antwerp was dat geen slechte verdediger (op Belgisch niveau) en brengt wat broodnodige lengte bij RSCA dus ik snap wel de logica dat ze die toen hebben gehaald.
Maar die kerel leeft niet (meer) voor zijn sport en is veel meer bezig met zijn society gf (en andere gf's blijkbaar ook...)
Iedereen ziet dat die fysiek niet top is, te traag en komt daardoor overal een stap tekort
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan