UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft die daar eigenlijk veel gespeeld?
43 matchen over alle competities samen volgens transfermarkt

Voor Chelsea ook nog een cva affiche. Alleja, kan beide kanten uit. Op dit moment zou ik zeggen Dortmund favoriet maar tegen februari kan er veel gebeuren
 
Bwa Benfica is te kloppen.
Absoluut niet eenvoudig, maar het zijn dan ook de 1/8e finales van de CL he.
Voor de fans toch ook een leuke verplaatsing lijkt me :)


PSG-Bayern wel een toffe affiche! Hopen dat die Qatarezen er direct uit gekegeld worden :p
 
Leuke loting. Tegen Benfica heb je meer kans dan tegen Real, Bayern of City. Draaien momenteel wel heel goed (en Club slecht), maar die matchen zijn pas binnen een paar maanden dus er kan nog veel gebeuren.

Misschien was enkel Tottenham nog leuker als loting.

Wie Club ook lootte. Weinig kans hadden ze sowieso.
 
Leuke loting. Tegen Benfica heb je meer kans dan tegen Real, Bayern of City. Draaien momenteel wel heel goed (en Club slecht), maar die matchen zijn pas binnen een paar maanden dus er kan nog veel gebeuren.

Misschien was enkel Tottenham nog leuker als loting.

Wie Club ook lootte. Weinig kans hadden ze sowieso.
De huidige vorm is inderdaad niet zo belangrijk, het is nog lang.
Voor 't zelfde geld is Club daar in de winter weer een paar sterkhouders van 17 miljoen euro gaan weghalen en wat stelt die ploeg dan nog voor.
 
Waren de Club fans hier ook niet teleurgesteld over de loting van de groepsfase?

Ideale loting toch, een meer haalbare kaart ga je niet vinden. Wat meer ambitie dan enkel een galamatch tegen Real Madrid mag toch wel.
 
En een Club in vorm won met dezelfde cijfers tegen een minder Porto in eigen huis.

De vorm en goesting van de dag bepaalt veel bij Club. Jammerlijk genoeg ontbreekt het aan beide momenteel

Dat een Club in vorm iets vermag Europees, klopt. Maar om Benfica uit te schakelen? Daar kom je zelfs in vorm te kort voor, mijn inziens. Nog 3 maandjes wachten en we weten het...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan