Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan geen screenshots pakken van de livestream helaas maar je eerste zin klopt gewoon niet. Op het moment dat Démare aanzet kunnen ze perfect met 2 er nog naast, maar in plaats daarvan schuift Démare helemaal door naar de boarding. Dus "wijkt amper" uit, dat is gewoon niet waar.Demare wijkt amper uit, moet ook nog rond zijn ploegmaat
En ja de boarding komt weldegelijk net op dat punt weer naar binnen
Dat is een Fransman, die gaan ze niet diskwalificeren.Jaja demare moet dsq krijgen, net herbekeken.
Dat is een Fransman, die gaan ze niet diskwalificeren.
Vorig seizoen ook niet hoorVA had gewonnen volgens mij maar hij zat vast tegen de boarding. Jammer. Dit seizoen is het allemaal net niet voor hem hé?
Birmay echt goed.

Nu vind ik de deklassering van Cav wel licht, hij kan niet anders dan opzij gaan door de loods van Arkea. Hij zwiept wel, maar volgens mij was het snelheidsverschil tussen de opkomende mannen en de afzakkend loods te groot om op een veilige manier te remmen.
Het is gevaarlijk maar voor mij wijkt hij niet van zijn lijn af, hij ontwijkt een hindernis.Hij kan Girmay gewoon volgen... Veruit gevaarlijkste maneuver in deze sprint.
Demare start zijn sprint in rechte lijn, alleen eindigt die lijn in de hekken dus ja daar wijkt hij van zijn lijn af
Nee hij rijdt rechte lijn van halfweg baanvak naar de boarding (die op moment dat WVA remt naar binnen komen) en DAN pas wijkt hij van die lijn afAls ge uiteindelijk op 3m van uw lead out zijt aan't sprinten, hebt ge ergens in uw rechte lijn toch een bocht gemaakt... Ongeacht van de schikking van de hekken. Ik zou precies toch nog eens kijken naar die sprint...
Bini daarentegen die week bij zijn 2e overwinning meer dan dat uit en hindert daarmee oa De Lie
Het is gevaarlijk maar voor mij wijkt hij niet van zijn lijn af, hij ontwijkt een hindernis.