Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leek inderdaad een beetje te klein te staan.Hele vreemde sprint van Pogacar, die stond ook zo klein precies?
en fucking hell, Renaat, hoe vaak kan je Roglic zeggen tegen Pogacar?
We zullen het wel horen als er toch een mankement was aan de fiets.Toch maar een rare sprint van Pogacar.
Ofwel iets mis met de fiets, ofwel gewoon echt slechte benen. Niet dat het veel uitmaakt want hij heeft voldoende voorsprong maar goed.
Ofwel iets mis met de fiets,
Vandaag zou dat misschien wel geholpen hebben. De vraag is of Pogacar nog eens de kans gaat krijgen om ergens een halve minuut weg te rijden.Als UAE de tour wilt winnen gaan ze Almeida of Yates in de vroege vlucht moeten steken
Sprintaankomst en laatste 3km heze zetten Roglic in dezelfde tijd als Evenepoel
Sprintaankomst en laatste 3km he
www.cyclingnews.com
vraag me af of hij effectief iets aan zijn fiets had. Zat daar toch heel de tijd te kijken en het is niet alsof hij kon wisselen
Duidelijk honger/suikerklop. Was op het gele podium net nog altijd aan het eten.Toch maar een rare sprint van Pogacar.
Ofwel iets mis met de fiets, ofwel gewoon echt slechte benen. Niet dat het veel uitmaakt want hij heeft voldoende voorsprong maar goed.
Dat telt toch niet in niet-vlakke ritten of vergis ik mij?
www.cyclingnews.com
Gelukkig had hij het hier dan.Duidelijk honger/suikerklop. Was op het gele podium net nog altijd aan het eten.