Tour de France 2022

Sporza: Ellenlange tijdrit 🙄.
Het is ochot 40km, minder als 50 minuten voor de toppers. 15 jaar geleden werd met zo'n afstand gelachen.

Er wordt wel met minuten gesmeten, kan nog voor wat spanning zorgen in het klassement.

Thomas en Pogacar nog de grootste concurrenten als hij dit vol houdt. Vingegaard die gaat geen risico's nemen.

Mijn ongetraind oog zit daar toch niet veel aan flapperen, ziet er allemaal strak uit. Die 30s lijkt mij dan eerder theoretisch :unsure:

Als je het allemaal moet geloven. Als je alle tijdswinst optelt van de fiets, tot de banden, de helm en het pak en weet ik allemaal dan komen ze aan 5 minuten voor ze vertrekken.

Ik denk dat we gerust wel mogen aannemen dat zijn tijdritpak van agu echt wel een stukje beter is dan dit van santini.
Zal uiteraard niet over minuten gaan. Maar in zo een tijdrit tikt het toch al aan.

Ik denk dat we gerust wel mogen aannemen dat zijn tijdritpak van agu echt wel een stukje beter is dan dit van santini.
Zal uiteraard niet over minuten gaan. Maar in zo een tijdrit tikt het toch al aan.
Ja maar 5-10s wil ik ergens nog geloven maar 30... dat is allemaal puur theoretisch als je ook exact die theoretisch perfecte houding hebt voor de volle 40km...

Mooi ze doen alle 3 mee voor de rit winst. Nog eens tonen dat ze de besten zijn in deze Tour. Kan meteen dat fabeltje in de vuilbak dat VA tijd kan goedmaken op de klassementsmannen in een tijdrit, alsof de tegenstanders niet kunnen tijdrijden.

Terug
Bovenaan