Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zullen beiden wel mooi onder de 50min blijven dus die 3m21 zal P. niet meer inhalen tenzij V. veel pech heeftStel u voor dat Pogacar in extremis toch hier nog de tour wint.
Wat een ongelofelijke prestatie zou dat zijn!
Als hij niet verzwakt is het binnen, hij loopt nog uitWVA hopelijk niet te snel gestart.
Mijn ongetraind oog zit daar toch niet veel aan flapperen, ziet er allemaal strak uit. Die 30s lijkt mij dan eerder theoretischEn dat met dat belabberd tijdritpak van Santini.
Geef hem een van AGU en het was 1min!

Mijn ongetraind oog zit daar toch niet veel aan flapperen, ziet er allemaal strak uit. Die 30s lijkt mij dan eerder theoretisch![]()

Vandaar dat Mollema NK TT wint voor al die jumbo'ers in hun AGU pakje. KneusjesIk denk dat we gerust wel mogen aannemen dat zijn tijdritpak van agu echt wel een stukje beter is dan dit van santini.
Zal uiteraard niet over minuten gaan. Maar in zo een tijdrit tikt het toch al aan.
Ja maar 5-10s wil ik ergens nog geloven maar 30... dat is allemaal puur theoretisch als je ook exact die theoretisch perfecte houding hebt voor de volle 40km...Ik denk dat we gerust wel mogen aannemen dat zijn tijdritpak van agu echt wel een stukje beter is dan dit van santini.
Zal uiteraard niet over minuten gaan. Maar in zo een tijdrit tikt het toch al aan.
euhThomas en Pogacar nog de grootste concurrenten als hij dit vol houdt. Vingegaard die gaat geen risico's nemen.

Sebiet is van Aert "slechts" 3e, als je ziet hoe die 2 hier onderweg zijn.