Pskonejott
Active member
Wie is die interviewer van Sporza eigenlijk en waarom is die tegelijk zo slecht en cringe?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is al heel de tour dat ik me erger aan die journalist zijn vraagstelling.Haha Stuyven. Komt ervan met die debiele vraag natuurlijk.
Is niet Carl Bertele hoor.Bertele toch?

Dat was het dus exact. Het ging iets in de trend van: Jasper, dit is toch wel de leidraad in uw carrière eh, net niet.Heb het niet gezien/gehoord, maar is dat niet Bert Pitschon? Ook zo ene die denkt dat statements vragen zijn.

Heeft men dat echt gezegd/gevraagd?Dat was het dus exact. Het ging iets in de trend van: Jasper, dit is toch wel de leidraad in uw carrière eh, net niet.
![]()

De exacte woorden:Heeft men dat echt gezegd/gevraagd?
Ik vraag mij echt af waarom sommige renners nog interviews geven bij momenten![]()

Haha Stuyven. Komt ervan met die debiele vraag natuurlijk.
Stagiairs aant werk zeker?!Mes ging diep de wonde in met die vraag...Wat verwacht je als journalist dan ook als antwoord vraag ik me af?
Ik volg het wielrennen pas sinds 2005 maar ik versta Van Aert heel goed, de Ronde winnen zou ten koste gaan van andere koersen en let op, Van Aert is naar mijn inziens beter dan Boonen, Cancellara & Sagan maar die hebben wel respectievelijk 3,3 & 1 keer de RVV gewonnen en 4,3 & 1 keer Parijs Roubaix. Dat zijn volgens mij de 2 koersen die Van Aert absoluut wil winnen.
Omdat jij nog maar op de vorige pagina zei dat hij de tour zeker kan winnen?

onbekende vrouw in vive le velo legt uit dat ze na haar kanker is beginnen met fietsen.
Karl: “het is dan een stukje dankbaarheid om ziek te worden?”
Ik word ongemakkelijk van die gast, man. Wa voor een onbeschofte vraag/opmerking.
Ik snap niet dat mensen daar naar kunnen kijken. Ik heb gisteren een stukje gezien van die twee zatte nonkels die daar kwamen verkondigen dat Van Aert zeker de Tour kon winnen.Respect dat er nog altijd mensen daar naar kunnen kijken. Ik word al ongemakkelijk als ik dit lees. Als ik zo'n een gans programma van hem zou moeten uitkijken mag ik mijn T-shirt uitwringen van het zweet.