Tour de France 2022

Het is de opvolger van Van Gramberen. Het enige voordeel is dat we nu geen vragen te horen krijgen genre: Wout, weet jij wie de laatste Belg was die won in Calais? - Uhhh Eddy Merckx? Nee Cyril Bethune in 1952! oi22

Heeft men dat echt gezegd/gevraagd?

Ik vraag mij echt af waarom sommige renners nog interviews geven bij momenten :laugh:
De exacte woorden:
Jasper, stillaan voor jou een bekend scenario, het lukt net weer niet. (Dus in essentie wel wat ik dacht te herinneren)

Daarna wat cynische antwoorden van Jasper. Dat je zoiets vraagt net na een aankomst dan heb je toch totaal geen voeling met hoe een sportman zich voelt? Word tijd dat ze daar is een ex-renner zetten.

Interview staat op sporza ondertussen:
https://sporza.be/nl/2022/07/22/de-...huld-tot-weer-hetzelfde-liedje~1658502972622/

Laatst bewerkt:
Ik volg het wielrennen pas sinds 2005 maar ik versta Van Aert heel goed, de Ronde winnen zou ten koste gaan van andere koersen en let op, Van Aert is naar mijn inziens beter dan Boonen, Cancellara & Sagan maar die hebben wel respectievelijk 3,3 & 1 keer de RVV gewonnen en 4,3 & 1 keer Parijs Roubaix. Dat zijn volgens mij de 2 koersen die Van Aert absoluut wil winnen.

Voor alle duidelijkheid heb je de ronde als in de ronde van Vlaanderen. En de tour als in tour de France.

Dus ik weet niet goed of je nu bedoelt of de tour of de ronde ten koste zou gaan.

Omdat jij nog maar op de vorige pagina zei dat hij de tour zeker kan winnen?

Wat is lezen toch moeilijk :P
Ik zei dat als ze een tour op zijn maat zouden maken hij zeker zou kunnen winnen. Niet dat hij die gegarandeerd zou winnen.

Daarbij is het gewoon een feit dat spreken over effectief een tour als doel nemen vrij vreemd is als je de perfecte morfologie hebt voor klassiekers en monumenten. Dan focus je beter u daarop om misschien eerst daar er nog wat meer van te winnen.

Laatst bewerkt:
onbekende vrouw in vive le velo legt uit dat ze na haar kanker is beginnen met fietsen.

Karl: “het is dan een stukje dankbaarheid om ziek te worden?”

Ik word ongemakkelijk van die gast, man. Wa voor een onbeschofte vraag/opmerking.

onbekende vrouw in vive le velo legt uit dat ze na haar kanker is beginnen met fietsen.

Karl: “het is dan een stukje dankbaarheid om ziek te worden?”

Ik word ongemakkelijk van die gast, man. Wa voor een onbeschofte vraag/opmerking.

Respect dat er nog altijd mensen daar naar kunnen kijken. Ik word al ongemakkelijk als ik dit lees. Als ik zo'n een gans programma van hem zou moeten uitkijken mag ik mijn T-shirt uitwringen van het zweet.

Respect dat er nog altijd mensen daar naar kunnen kijken. Ik word al ongemakkelijk als ik dit lees. Als ik zo'n een gans programma van hem zou moeten uitkijken mag ik mijn T-shirt uitwringen van het zweet.
Ik snap niet dat mensen daar naar kunnen kijken. Ik heb gisteren een stukje gezien van die twee zatte nonkels die daar kwamen verkondigen dat Van Aert zeker de Tour kon winnen.

Neen, bedankt.

Terug
Bovenaan