SomeDude
Banned
Ineos meer dan dubbel (50). TJV 30 nu dacht ik maar dus schaatsteam bijTzal wel richting 20m per jaar zitten zeker?
Ineos dito
Ok er zijn er met maar dikke 10 zoals de Lotto
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ineos meer dan dubbel (50). TJV 30 nu dacht ik maar dus schaatsteam bijTzal wel richting 20m per jaar zitten zeker?
Ineos dito
Waarvan 25 mio voor de wielerploeg.Ineos meer dan dubbel (50). TJV 30 nu dacht ik maar dus schaatsteam bij
![]()
Tour de France team budgets 2023| Statista
In 2023, the Tour de France team with the biggest budget was the Ineos Grenadiers, at ** million U.S.www.statista.com
Overigens geen uitzonderlijke wattages etc.
Vingegaard rijdt hier slechts 12" trager Hautacam naar boven dan een full doped Armstrong in 2000
Bijna 1' sneller dan full doped Piepoli en Cobo in 2008.![]()
Wel blij dat ie niet in de buurt van 1996 Riis kwam hahaha![]()

UAE 35 dacht ik, dus dat loon van Pogacar er af hebben ze nog altijd meer budget dan TJVWaarvan 25 mio voor de wielerploeg.
Het zou me niet verbazen dat Pogacar een pak meer verdient dan Vingegaard en Roglic, en zo dus intrinsiek ook de aanleiding is dat er wat minder geld is voor een brede ploeg.

Een hypo.Gewoon genieten man, in het slechtste geval horen we het wel binnen 10 jaar
Heeft Nico nu precies al een wijntje te veel op of zijn dat de hoogte meters ?![]()
Die vergelijking vind ik een beetje krom.Overigens geen uitzonderlijke wattages etc.
Vingegaard rijdt hier slechts 12" trager Hautacam naar boven dan een full doped Armstrong in 2000
En dit zegt dus niets, want het is gewoon onzin.Mss iets dat meer zegt dan dan klimtijden: de wattages gisteren op Peyragudes.
Is toch gewoon dwaas om 1 op 1 wattages te vergelijken. Leuk om te zien maar niet meer dan dat.Overigens geen uitzonderlijke wattages etc.
Nu spreek je jezelf tegen,En dit zegt dus niets, want het is gewoon onzin.
Pogacar en en Vingegaard hebben dezelfde tijd neergezet op die helling, en Vingegaard weegt 60kg, Pogacar 66 kg.
Ze kunnen dus gewoon niet hetzelfde W/kg getrapt hebben. Want dan zou Vingegaard eerder boven geweest zijn.
De ploegtaktiek van Jumbo was ook gewoon fenomenaal. Elke keer weer aanvallen, meezijn, tempo opdrijven, etc. Er alles uitgepitst. Toppers die zich wegcijferen. Zo kan je een supertalent als Pogacar dan klein krijgen.Vergeet vooral niet dat Vingegaard zich echt 100% heeft toegelegd op deze Tour. Pogacar heeft dat niet gedaan, en ik denk dat hij gewoon daar de prijs voor betaalt.
Niet noodzakelijk he, als Vingegaard meer wind vangt (alla minder aero) of slechter bollend materiaal heeft bvNu spreek je jezelf tegen,
Als ze beide 400w trappen zou vingegaard eerder boven zijn. Als ze allebei 6,6 wkg trappen zijn ze samen boven (ongeveer natuurlijk)

Ja , vandaar dat ik 'ongeveer' schreefNiet noodzakelijk he, als Vingegaard meer wind vangt (alla minder aero) of slechter bollend materiaal heeft bv![]()
Ik vind dat gewoon te goedkoop allemaal. Alles wat je niet moet hebben wegzetten als gedopeerd. Mja. Waar haal je dan je genot uit als je ervan uitgaat dat ze je allemaal zitten bedriegen?Ja vriend, daarom dat ze coureurs die besmet zijn toch laten rijden omdat hun random gekozen ct-waardes hoog genoeg zijn. Aanvaardbaar zo'n systeem
Overigens, alle mensen die hier nu zeggen dat ik ofwel niet meer naar koers moet kijken met zo'n ingesteldheid, heel flauw.
En iedereen die gelooft dat het over hyperprofessionalisering van de sport gaat: doe maar. Alweer: een uitleg gelijk een ander. Noem het marginal gains, noem het de grijze zone van het toelaatbare, noem het wat je wil.
Er zijn genoeg coureurs int peloton (niet in de Tour momenteel) die alweer alluderen op een peloton dat op 2 snelheden rijdt.
Maar kom, ik heb er ook wel van genoten, daar niet van. Spektakel genoeg. Maar ik heb ook jarenlang enorm genoten van de dominantie van Armstrong en zijn team.
.Welke?Er zijn genoeg coureurs int peloton (niet in de Tour momenteel) die alweer alluderen op een peloton dat op 2 snelheden rijdt.