Tour de France 2022

Blijkbaar mag je sommige dingen hier niet zeggen? Ik zeg ongeloofwaardig omdat ganse ploeg superieur rondrijdt. En zoals gezegd dit kan ook aan ketonen liggen en niet perse doping.

Pogacar is al van bij de jeugd top en heeft daar al bewezen dat hij zoiets kan.

Thomas Dekker was ook top bij de jeugd. Als dat uw waardemeter is...

* Vingegaard: weegt 60kg, was vorig jaar al goed en rijdt pas van bij Jumbo voltijds. Combineerde daarvoor met een job waar hij 7u moest recht staat... top voor de recuperatie! Die mannen die buiten trainen enkel op hun bed TV kijken hebben het niet begrepen..
Dat verhaal klopt dacht ik niet? Deed daar bureaujobke als ik het goed heb begrepen

Maar ze interviewen Vingegaard niet dacht ik?

Wat bericht? Heb je hem zien eten de dag erop, was precies iemand die al weken geen eten meer gekregen had

Of die had geen tijd van eten omdat hij langs alle kanten werd aangevallen. Dan is dit de verdienste van Jumbo. Er is een verschil tussen vergeten eten of gewoon geen tijd hebben van eten omdat je constant onder druk stond van de concurrentie.

Nu laat men het eerste uitschijnen...

Ze hebben veel geld dus zitten er heel veel talentvolle renners bij hun, maar bepaalde renners moeten maar bij die ploeg tekenen en opeens rijden ze stukken beter. Dat komt niet gewoon met wat trainingsmethodes hoor.

Gohjah als je van een laporte hoort dat hij nog nooit langer dan 2 weken op stage was geweest. Tot nu bij Jumbo... Zal al veel verschil maken.

De enigste abnormale dat ik gezien heb bij Jumbo is WVA , geef die een ploeg voor zijn eigen en die wint effectief 10 ritten.

Al de andere jumbo knechten heb ik geen speciale dingen zien doen dat ze bij een andere ploeg ook niet kon doen.

Maar ben blij dat het wel eens aangehaald word als sky/Ineos fan , dat er nu nog nooit het woord doping in deze tour is geweest. Terwijl het in de Froome/ Thomas tijd dagelijkse kost was.
En hun de sky-knechten ook bij andere ploegen toonden dat ze het effectief wel konden wat ze bij Sky konden.

Of die had geen tijd van eten omdat hij langs alle kanten werd aangevallen. Dan is dit de verdienste van Jumbo. Er is een verschil tussen vergeten eten of gewoon geen tijd hebben van eten omdat je constant onder druk stond van de concurrentie.

Nu laat men het eerste uitschijnen...
Want de andere hadden wel tijd ondertussen om te eten? Die moesten ook reageren he

Ik heb dat precies wel nog niet vaak gezien in de Tour, dat de groene en gele trui samen zo wegrijden op het einde.

Haha Jumbo. Not even close qua geloofwaardigheid.

Soit als Jumbo gedopeerd rondrijdt, is UAE dat ook. Al die aanvallen van Pogacar kan je ook serieus abnormaal vinden.

Tja, dat is altijd de vraag natuurlijk...
De documentaire "Icarus" op netflix is wel een aanrader om naar te kijken :)

Haha Jumbo. Not even close qua geloofwaardigheid.
Je kan cynisch naar alles wat uitblinkt kijken en de wielerwereld heeft dat in het verleden zelf op zich afgeroepen dat men dat nu zo benadert maar om eerlijk te zijn snap ik niet zo goed dat je dan nog kijkt als je die instelling hebt.

Ik ben naïef maar geniet. Zoveel leuker.

Dat verhaal klopt dacht ik niet? Deed daar bureaujobke als ik het goed heb begrepen
Ah dat kan maar er zijn wel beelden waar hij full kit aan het helpen is met de vis in boxen te steken...
Er zijn er nog die 60kg wegen die geen wereldtopper zijn. Was bij de jeugd ook nooit een wereldtopper.
Stopt met naar jeugd te kijken als exacte wetenschap... je zit in categoriën van 2-3 jaar te koersen. Der zijn mannen die op hun 16 quasi volgroeid zijn, er zijn mannen die pas op hun 18-19 volgroeid zijn. Die mannen hebben 2-3 jaar achterstand, das de bandbreedte waarbinnen ze rijden...

Dat heeft niet alleen effect op directe resultaten maar ook naar verdere ontwikkeling toe. Is hetzelfde effect met mensen die in de eerste helft van het jaar geboren worden vs mensen uit de tweede helft. Die uit de eerste jaar helft hebben gemiddeld gezien een voorsprong op hun leeftijdsgenoten van later in het jaar waardoor ze dan ook nog eens meer de aandacht trekken en soms betere begeleiding krijgen wat het effect enkel versterkt. (Ik zuig dit niet uit mijn duim, daar is onderzoek naar gedaan)

Het is dus echt niet zo bizar dat iemand pas op zen 25-26 echt volledig ontbolstert. Jij doet hier zo precies of heeft doet hier een Hornerke...

Laatst bewerkt:
Er zijn er nog die 60kg wegen die geen wereldtopper zijn. Was bij de jeugd ook nooit een wereldtopper.
Roglic valpartij
Kruijswijk is ook al 33 en was wel op niveau de laatste etappes
Kuss die plots constant is
Ook maar een zwakke argumentatie toch?
Er zullen er toch nog zijn die bij de jeugd geen wereldtopper waren en nu wel en andersom ook?
Als Roglic zonder val hier 3de wordt in GC vind niemand dat toch vreemd?
Kruijswijk op niveau, een niveau dat we al jaren weten dat hij aan kan. (3de TDF, 4de Giro etc)
Kuss die zie je enkel als het bergop gaat, dat die kon klimmen wisten we toch ook al. Plots constant zijn is dan ongeloofwaardig?

Ook maar een zwakke argumentatie toch?
Er zullen er toch nog zijn die bij de jeugd geen wereldtopper waren en nu wel en andersom ook?
Als Roglic zonder val hier 3de wordt in GC vind niemand dat toch vreemd?
Kruijswijk op niveau, een niveau dat we al jaren weten dat hij aan kan. (3de TDF, 4de Giro etc)
Kuss die zie je enkel als het bergop gaat, dat die kon klimmen wisten we toch ook al. Plots constant zijn is dan ongeloofwaardig?
Kuss toch ook paar ritten snel er van tussen.

Ik heb dat precies wel nog niet vaak gezien in de Tour, dat de groene en gele trui samen zo wegrijden op het einde.

Tja, dat is altijd de vraag natuurlijk...
De documentaire "Icarus" op netflix is wel een aanrader om naar te kijken :)
Ik vind dit soort verdoken beschuldigingen nog het onnozelste. Wat heeft Van Aert met de docu Icarus te maken? Ja doping bestaat in de sport. Ja doping bestaat in het wielrennen. Wilt dat zeggen dat elke wielrenner die goed rijdt doping pakt?

Het is niet de eerste keer dat WVA bergop goed rijdt. Vorig jaar won hij niet zomaar vanuit de vlucht, hij stortte niet in en reed eerder en nadien ook al als helper heel wat klimmers naar de verdoemenis in bergetappes.

Wat een etappe toch, hoe langer je over nadenkt... Wout die ei zo na ook de bolletjestrui nog binnenrijft... te zot

Terug
Bovenaan