Tour de France 2022

VA heeft daar al op gereageerd (eergisteren), dat hij gerust een ander wil laten winnen aan de tussensprint (hij heeft de punten niet echt meer nodig en voor het geld doet ie het niet meer), maar dat hij wel liefst wil, dat ze hem dit op voorhand laten weten of hem een seintje geven, zodat hij niet nutteloos een sprintje trekt.

En daar was hij inderdaad even (naar mijn mening onterecht - iedereen heeft het recht te sprinten) boos over. (Na de rit niet meer).
Sorry maar wat voor een zever is dat 'he Wout ik ga tegen je sprinten tenzij je er iets op tegen hebt'. Daar ligt geld voor een reden.

Nee dat was gewoon laag van hem en dat is typerend voor hem eigenlijk als je zijn geschiedenis een beetje kent (al vanaf de jeugd)

Sorry maar wat voor een zever is dat 'he Wout ik ga tegen je sprinten tenzij je er iets op tegen hebt'. Daar ligt geld voor een reden.

Nee dat was gewoon laag van hem en dat is typerend voor hem eigenlijk als je zijn geschiedenis een beetje kent (al vanaf de jeugd)
Ik zeg ook maar wat VA gezegd heeft hé :)

Ook de De Cauwer nu kritiek op Van Aert

'Rit begin met een klim van 5 km waar Wout Van Aert voor zorgde".

Dat gaat er toch wel over, het parcours wijzigen...

Ik neem aan dat Jakobsen in de groep zit, dus rijden zodat je met zo weinig mogelijk achter aan de bergen begint.
Indien ze een kwartier langer over dat eerste stuk zouden gedaan hebben, had hij sowieso 3-4 min extra mogen verliezen volgens mij?

Ik neem aan dat Jakobsen in de groep zit, dus rijden zodat je met zo weinig mogelijk achter aan de bergen begint.
Jakobsen recupereert wel goed, dat hij vandaag niet meteen moet lossen. :tongue:

In het peloton rijden reden ze inderdaad voor Jakobsen in een poging hem binnen tijd, binnen te loodsen.
Als dit vandaag lukt, dan zijn er nadien voor hem nog sprintkansen.

We beginnen eraan. De eerste klim is daar :)

Ik zeg ook maar wat VA gezegd heeft hé :)

Terechte sprint van Nils denk ik dan. Die 500€ zomaar weggeven alsof het klein geld is dat is ook maar vreemd.

In de koers heb je geen vrienden dat is duidelijk! :P

Volgens mij zit 99% van de Belgen vandaag, die niet op reis zijn, naar de koers te zien. Alles is potdicht, er is niks te doen, en het weer is te koud voor de zee. :tongue:

Jakobsen recupereert wel goed, dat hij vandaag niet meteen moet lossen. :tongue:

In het peloton rijden reden ze inderdaad voor Jakobsen in een poging hem binnen tijd, binnen te loodsen.
Als dit vandaag lukt, dan zijn er nadien voor hem nog sprintkansen.

We beginnen eraan. De eerste klim is daar :)
Vrees voor morgen. Ewan, Groenewegen, Philipsen en WVA zitten toch een stuk frisser.
Denk dat hij op Parijs zal Mikken.

spijtig voor Geschke, zou Pogi en Vingegaard voor de bollen gaan ?

haha geen interventies meer vanop de motor. Hun wraak op Eekhoff voor die sprint die hij won is verkeerd uitgepakt :p

Volgens mij zit 99% van de Belgen vandaag, die niet op reis zijn, naar de koers te zien. Alles is potdicht, er is niks te doen, en het weer is te koud voor de zee. :tongue:
Die 1% die niet kijkt zit hier in de zetel naar den defile te kijken, en ik ben verbannen naar de pc voor de koers :sarcastic:

Terug
Bovenaan