Mr.Anderson
Well-known member
Over het financiële maak ik mij soms teveel zorgen. Dan zeg ik al snel: een 3de gaat niet. Terwijl we eigenlijk beiden goed verdienen en niets te kort komen. We hebben ook een huis met 4 slaapkamers. Als ik dat vergelijk met waar mijn ouders het moesten mee doen.We hebben altijd gezegd 2/3 kinderen. We hebben er nu 1 van 16 maand, en zijn aan het proberen voor een 2de (met de nodige moeilijkheden). Moesten we zonder echt te proberen een 3e of 4e bij krijgen zou deze altijd welkom zijn. Gelukkig zitten we financieel wel goed moest dit ooit gebeuren
En toch denk ik: het kan plots anders zijn en ik wil m'n kinderen altijd alles kunnen geven. Niet dat het verwende nesten moeten zijn hé. Maar zo mooie kleren, van alle sporten kunnen proeven, schoolreizen,...
Wij zitten nu in een fase (5 en pas 3 geworden) waar we weer al eens iets kunnen doen. Camperen met de kinderen staat ook op het programma volgend jaar. Als we voor een 3de gaan wordt dat allemaal weer gereset met 3 jaar.Het idee was vroeger altijd 1 of 2. Veel nagedacht na het eerste en overtuigd voor het tweede gegaan.
Derde was nooit een optie, dus vrij kort na het tweede een en ander laten doorknippen hier.
Dus het blijft bij 2, en dat is perfect.![]()
. Langs de andere kant dan ben je er wel snel door.
.