Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schijnzelfstandigen en/of opgelichte beunhazen.Hij geeft daar een feest in het Atomium voor al zijn werknemers, toch een aanzienlijke groep, en beweert de grootste te zijn vd Benelux. Toch heeft dat bedrijf volgens LinkedIn slechts 6 werknemers waaronder hemzelf. Wie zijn die mensen dan?
Amai 42000 euro voor een handtas. Ik voel me al slecht als'k eentje van 100 euro koop![]()

Die janet in Dubai met zen overduidelijke spierimplantaten spoel ik door, je hebt hautain, en overdreven hautain... Geld als slijk maar voeten niet meer aan de grond.
Humba humba humba. Humba's in the house!!Die Guy op zijn boot, humpa humpa , spierimplantaten showen, dansje doen met al de ladies. Hij zou beter wat minder spieren hebben en een spraytan laten doen, want zo een bleke huid steekt af op zijn witte broeken.

Goh, puur verstandelijk zou ik ja zeggen. Maar miljaar, 'k zou toch ook graag eens deftig het geld laten rollen (maar niet voor een sjakosEn beter 1 van €100 kopen met eerlijk verdiend geld (geen idee, maar ik ga er vanuit) in plaats van €42000 verdiend door simpele zielen geld af te troggelen zeker?![]()
).Ik ken 1 van zijn werknemers.Hij geeft daar een feest in het Atomium voor al zijn werknemers, toch een aanzienlijke groep, en beweert de grootste te zijn vd Benelux. Toch heeft dat bedrijf volgens LinkedIn slechts 6 werknemers waaronder hemzelf. Wie zijn die mensen dan?
zegt genoeg over in welke vijver die zit te vissen zeker? 
Een comfortabel leven?Diene Nicolas... My God man wa ziet dat meiske daar toch in...
Charles E. ? Heeft er alleszins ook voor gewerkt en is geen heiligeIk ken 1 van zijn werknemers.
Ex-aankoper van een grote keten, daar ontslaan.
Dan winkeldirecteur geworden van Delhaize, ontslaan omdat hij meer dronk uit de wijnafdeling dan verkocht.
Vertegenwoordiger geworden, daar ontslaan omdat hij aan de coke zat en om elf uur 's morgens dronken bij klanten zat.
Dan drie jaar werkloos en nu daar aant werkenzegt genoeg over in welke vijver die zit te vissen zeker?
![]()
Uitbater geweest van de O.?Charles E. ? Heeft er alleszins ook voor gewerkt en is geen heilige
neej, ander persoonCharles E. ? Heeft er alleszins ook voor gewerkt en is geen heilige
Charles zegt me niets 
Ik zei het ook al tegen mijn vrouw. Enorm vermoeiend zo'n gast. Altijd de show willen stelen. Dat ge uw doop wat extravaganter maakt, oké, maar waarom met dat heel gezelschap naar zo'n bouwval gaan, op zo'n moment, is mij een raadsel.Dat verplichte bezoek aan die bouwwerf tijdens de doop van zijn dochter, en iedereen moet daar maar mee in opdraven. Iedere keer als je denkt dat het niet degoutanter kan, verbaast die kerel mij opnieuw.
Over wie gaat het nu eigenlijk? Heb de laatste aflevering nog niet durven zien, ben net gestopt met drinken en ben bang voor relapse.Dat verplichte bezoek aan die bouwwerf tijdens de doop van zijn dochter, en iedereen moet daar maar mee in opdraven. Iedere keer als je denkt dat het niet degoutanter kan, verbaast die kerel mij opnieuw.