The Sky Is the Limit S6

Hij had gelijk maar dat hij door LV verplicht werd om 300 km te rijden is quatsch. Knokke - Herselt is 130 km, enkele trip. De eerste LV kan ons boerke vinden in A'pen (wat een 40 - 50 km zal zijn).
Mss was het op ne zondag, dan zijn de winkels in Knokke open, ideaal moment voor is te gaan klagen daar.

En bij de laatste aflevering een promo van die NDB in volle prime, volgens mij ergens een claim afgedweept met een stuk reclame als wederdienst van Play4 verkregen? Dat was even verschieten dat zo een dwaas zelfs buiten de uitzending om nog op het scherm komt flikkeren met zijn wapperende handen.

Die Guy, wat heeft die uitgestoken? Beetje naar de gym geweest? Of meer dan enkel gym? Zijn manieren om de sancties te omzeilen en toch te verkopen aan Russen, de oorlog kan hem duidelijk niet schelen.
Dit, snap echt niet dat je daar trots uitspraken over maakt op tv.

Wij moesten lachen om de fotokaders van zijn ouders. Worden die weggestoken op onderste plank, geniaal in beeld gebracht met Peter die nog eens herhaald ‘ja ereplaats’ en tegelijkertijd een zoom op het feit dat je ze amper ziet staan op die onderplank :crazy: .

Nicolas De Bruyn is toch zo'n typische praatjesmaker die geld verdient door anderen te doen geloven dat hij succesvol is, en zij het kunnen worden? Snap niet dat je dat niet na 60sec door hebt

Bijlagen

• 61C8377C-CDC6-4987-B8B0-03A0CB9B987C.png
    61C8377C-CDC6-4987-B8B0-03A0CB9B987C.png
    429,6 KB · Weergaven: 52
Spijtig dat dat er inderdaad ook zal inzitten. Alles tot 2021 ziet er normaal uit.

Maar dan opeens gaat alles maal 10 😄

Die oudste zoon van Jopy lijkt mij een serieus alfamannetje, beetje psycho zelf.

Die Guy moet toch elke aflevering zjjn muscles showen. Is dat ook een statussymbool misschien?

Saaie aflevering gisteren. Normaal zet ik dit nog eens graag op als ik een tukje wil doen in de zetel maar zelfs hiervoor is het niet meer geschikt. Die Nicolas De Bruyn wil ik zo hard op zijn bek zien gaan, daar is zoveel fout mee. Hoeveel keer zou hij zijn reisfoto's al getoond hebben aan zijn sympathiek vrouwtje?

Ik vind het echt op niks meer trekken. Vergeleken met de seizoenen met Willy naessens, Michel,.. Ze pronken ook, maar je zag eens wat ze ervoor deden. Nu is het gewoon showen wie de grootste heeft.

Sinds die matrassenkoning erin gekomen is, is het bergaf beginnen gaan en alleen maar slechter geworden.

Terug
Bovenaan