The Sky Is the Limit S6

Wa ne kloon. Zou er niet van verschieten dat die nog volk had om 'm op de Kilimanjaro naar boven te dragen.

Ik vraag me ook na iedere aflevering af wat heb ik nu net gezien dat een meerwaarde was. Maar toch blijf ik kijken. :censored:

Hij geeft daar een feest in het Atomium voor al zijn werknemers, toch een aanzienlijke groep, en beweert de grootste te zijn vd Benelux. Toch heeft dat bedrijf volgens LinkedIn slechts 6 werknemers waaronder hemzelf. Wie zijn die mensen dan?

Hij geeft daar een feest in het Atomium voor al zijn werknemers, toch een aanzienlijke groep, en beweert de grootste te zijn vd Benelux. Toch heeft dat bedrijf volgens LinkedIn slechts 6 werknemers waaronder hemzelf. Wie zijn die mensen dan?
Schijnzelfstandigen en/of opgelichte beunhazen.

Amai 42000 euro voor een handtas. Ik voel me al slecht als'k eentje van 100 euro koop 🤣

En beter 1 van €100 kopen met eerlijk verdiend geld (geen idee, maar ik ga er vanuit) in plaats van €42000 verdiend door simpele zielen geld af te troggelen zeker? 😋

Die janet in Dubai met zen overduidelijke spierimplantaten spoel ik door, je hebt hautain, en overdreven hautain... Geld als slijk maar voeten niet meer aan de grond.
Die Guy op zijn boot, humpa humpa , spierimplantaten showen, dansje doen met al de ladies. Hij zou beter wat minder spieren hebben en een spraytan laten doen, want zo een bleke huid steekt af op zijn witte broeken.
Humba humba humba. Humba's in the house!! :fingerguns: :fingerguns: 😎 😎
Leek een verplicht dansnummertje met de baas ook.

En beter 1 van €100 kopen met eerlijk verdiend geld (geen idee, maar ik ga er vanuit) in plaats van €42000 verdiend door simpele zielen geld af te troggelen zeker? 😋
Goh, puur verstandelijk zou ik ja zeggen. Maar miljaar, 'k zou toch ook graag eens deftig het geld laten rollen (maar niet voor een sjakos 🤣).

Ik ken 1 van zijn werknemers.
Ex-aankoper van een grote keten, daar ontslaan.
Dan winkeldirecteur geworden van Delhaize, ontslaan omdat hij meer dronk uit de wijnafdeling dan verkocht.
Vertegenwoordiger geworden, daar ontslaan omdat hij aan de coke zat en om elf uur 's morgens dronken bij klanten zat.
Dan drie jaar werkloos en nu daar aant werken :p zegt genoeg over in welke vijver die zit te vissen zeker? 🤷‍♂️

Diene Nicolas... My God man wa ziet dat meiske daar toch in... Die rondleiding op dat kasteel... "ja kvind dat wel leuk dat niveauverschil dat is zo"... Ik dacht echt dat hij "next level" ging zeggen.
En idd wel zielig dat zijn vriendin steeds zelfs zwanger moet rijden.
En van de Fre krijg ik den indruk dat em alles aant opbratsen is.
De Street race tss de Aventador en de Brabus... Normaal spoel ik alles van diene omhooggevallen Schwarzenegger van den Aldi door.. Hoe onnozel...kzou er ook mee gaan scheuren maar op mijnen alleen dan.
Tis toegegeven een guilty pleasure, khad een spin en een crash echt geweldig gevonden, sorry.

Laatst bewerkt:
Toen hij daar die truffels en kaviaar gekocht had omdat het wat speciaal mocht zijn. Die truffels lagen daar gewoon in schelletjes gesneden op een plateauke, terwijl zoiets in een gerecht moet verwerkt worden.

Ik ken 1 van zijn werknemers.
Ex-aankoper van een grote keten, daar ontslaan.
Dan winkeldirecteur geworden van Delhaize, ontslaan omdat hij meer dronk uit de wijnafdeling dan verkocht.
Vertegenwoordiger geworden, daar ontslaan omdat hij aan de coke zat en om elf uur 's morgens dronken bij klanten zat.
Dan drie jaar werkloos en nu daar aant werken :p zegt genoeg over in welke vijver die zit te vissen zeker? 🤷‍♂️
Charles E. ? Heeft er alleszins ook voor gewerkt en is geen heilige

Voor dit programma hebben ze ook al ontdekt dat de kandidaat een spotje mag lanceren tijdens het reclameblok:
PkAE1OT.png

Er zal zeker een onachtzame kijker op inschrijven nadat zijn parcours in het programma succesvol lijkt met al die truffels en kaviaar.

Dat verplichte bezoek aan die bouwwerf tijdens de doop van zijn dochter, en iedereen moet daar maar mee in opdraven. Iedere keer als je denkt dat het niet degoutanter kan, verbaast die kerel mij opnieuw.

Dat verplichte bezoek aan die bouwwerf tijdens de doop van zijn dochter, en iedereen moet daar maar mee in opdraven. Iedere keer als je denkt dat het niet degoutanter kan, verbaast die kerel mij opnieuw.
Ik zei het ook al tegen mijn vrouw. Enorm vermoeiend zo'n gast. Altijd de show willen stelen. Dat ge uw doop wat extravaganter maakt, oké, maar waarom met dat heel gezelschap naar zo'n bouwval gaan, op zo'n moment, is mij een raadsel.

Over wie gaat het nu eigenlijk? Heb de laatste aflevering nog niet durven zien, ben net gestopt met drinken en ben bang voor relapse.

Terug
Bovenaan