Tennis

Bailly meteen eruit in Sheffield tegen nr 489 Jules Marie met 5-7 7-5 7-6(4). Zag alleen paar games in de derde set, en vond Bailly daarin duidelijk de betere. Kwam break voor in de derde set, maar moest wel snel zijn service terug inleveren. Hij kon bij 5-4 serveren voor de match, had bij 40-15 twee matchballen, maar liet daarbij zeker 1 matchbal echt zelf liggen...

Coppejans makkelijk gewonnen van 3e seed Gojo, toch ATP125 met 6-3 6-2 In Tenerife.
 
Nadal eraf in straight sets, geblesseerd ook. De tweede van de grote drie die fysiek nu toch echt wel begint te kraken?
 
Ja nu de heup er nog eens bij, hij bleef wel verder spelen, dus misschien zal het meevallen. Wel enorm spijtig.
Iets anders, die umpire Veljovic, heeft zich ook goed laten gaan in haar gezicht. Herkende ze bijna niet, van een mislukking gesproken.
 
Fognini zou ook beter stoppen als hij er zo met zijn pet naar gooit. 5 games gehaald tegen Kokkinakis en op verschillende punten gewoon geen moeite gedaan. Ze zouden zijn prijzengeld moeten intrekken. Zelfs 1ste ronde is al niet mis, 106250 Australische dollar is 70000 euro of in zijn geval 14000 euro per gewonnen game... Is ooit al eens gebeurd met Tomic dacht ik.
 
Mertens verrassend makkelijk naar de derde ronde, ik dacht dat ze meer last ging hebben met Davis. In de derde ronde tegen Sabalenka waar ze de laatste 4 ontmoetingen van verloor.
Wel iets meer verrassingen vannacht, o.a. Ruud eruit gekegeld door Brooksby.
 
Mmoh die letterlijk last minute inviel voor Goffin staat intussen doodleuk in de derde ronde.
Werd in 1ste wedstijd met 2 sets achterstand tegen Lokoli nog gered door een 'heat break' maar schakelt nu Sacha uit die duidelijk nog niet op niveau is.
Djere die Bergs naar huis speelde haalt ocharme 5 spelletjes tegen Dimitrov
Gillé-Vliegen er ook (nipt) uit in 1ste ronde

Bovenkant van de tabel lijkt een free pass te worden voor Medvedev, tenzij Shapo voor een verrassing kan zorgen
Aan de onderkant de onvermijdelijke Djoko maar ik zou Rune als schaduwfavoriet durven naar voor schuiven als die er mentaal kan bij blijven.
 
Ja Zverev was echt niet in vorm, ook veel gemekker van zijn kant...
Ik zie Rune ook wel weer ver komen, zou mooi zijn moest hij Djokovic kunnen kloppen :)

Zalig wel de AO, om 17u nog een match live aan het volgen :D En dan komt er nog een set aan! :biglaugh:
 
The Kokk moet dat altijd uitserveren op 5-4 in set 3 maar tegen Murray is het nooit gedaan, eens te meer bewezen. Wel straf wat hij hier weer doet.
 
Ja Murray geeft niet af, hoewel ik toch ff vreesde toen hij in de 5e set bij 3-3 00-40 die drie breakballen niet benutte. Toen dacht ik echt dat Kokkinakis de bovenhand ging nemen, maar hij bleek op de echt belangrijke punten toch niet bestand tegen de druk...
 
Bovenkant van de tabel lijkt een free pass te worden voor Medvedev, tenzij Shapo voor een verrassing kan zorgen
Ja lap, een ronde verder en ze liggen er allebei al uit! Gelukkig had ik geen saldo meer op Unibet. :D
Opvallend veel vijfsetters toch wel. Echt een rare bovenste tabelhelft nu.

Geerts en Coppejans beiden ook gesneuveld in hun QF
 
Bailly staat inderdaad niet op de draw bij de juniors. Beetje jammer als nr.1 vind ik, temeer dat het normaal toch minstens een paar jaar zal duren eer hij nog eens de kans zal krijgen om daar te spelen.
Zijn wel aanwezig Alexander Blockx en de voor mij onbekende Emilien Demanet, nr. 32 bij de juniors.
 
Rune zou het kunnen technisch en fysiek maar die speelt af en toe ook van die complete non-matchen en is mentaal niet de sterkste. Tsitispas tot nog toe de enige van de 'groten' die in straight sets alles won maar is ook nog niet getest geweest. Sinner wordt zijn eerste echte graadmeter.
 
Terug
Bovenaan