Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zal hierdoor wel afzakken naar Ottignies, de challenger die volgende week doorgaat.Goffin geeft forfait wegens ziekte...

Echt hé, en nochtans zo'n mooi meisje vroeger, zonde!Iets anders, die umpire Veljovic, heeft zich ook goed laten gaan in haar gezicht. Herkende ze bijna niet, van een mislukking gesproken.
Ja lap, een ronde verder en ze liggen er allebei al uit! Gelukkig had ik geen saldo meer op Unibet.Bovenkant van de tabel lijkt een free pass te worden voor Medvedev, tenzij Shapo voor een verrassing kan zorgen

Ah nee, Bailly speelt in Ottignies, heeft woensdag een wildcard gekregen voor de kwalificaties. Was al wel duidelijk toen hij deze week speelde in Sheffield dat hij niet meer naar Melbourne zou afzakken. Van Demanet heb ik ook echt nog nooit gehoord, en staat toch relatief hoog als 32e.Bailly staat inderdaad niet op de draw bij de juniors. Beetje jammer als nr.1 vind ik, temeer dat het normaal toch minstens een paar jaar zal duren eer hij nog eens de kans zal krijgen om daar te spelen.
Zijn wel aanwezig Alexander Blockx en de voor mij onbekende Emilien Demanet, nr. 32 bij de juniors.